( rpsoft | 2021. 02. 08., h – 10:54 )

Mondjuk az is megérne egy misét, hogy a biciklit miért kell annyi méterenként buzerálni, mint ahány kilométerenként szervizelni kell az autót. Márkás bicikli (Giant) fékjét (a rugók feszítését, hogy két oldalt egyszerre távolodjon el a keréktől) legalább évente 2x utána kell állítani, és a fékpofák is lekopnak egy-két szezon alatt, akkor is, ha én messze nem mentem 1000km-et (sőt, munkábajárás, évi 100-200 km, igaz, a fele Normafáról lefele). Most teljesen sík terepre holland biciklim van, agyváltóval, dobfékkel, védőtokos lánccal, azon nincs semmi piszkálni való, viszont dimbes-dombos terepen teljesen használhatatlan lenne.

A gumikkal is van gond, a Giantra még nem sikerült olyan belsőket szereznem, amelyiket ne kellett volna 1-2 hetente fújni, próbáltam a hozzá adott kínait, Dunlop-ot, egyik sem volt jobb. A hollandon lévő, ki tudja milyen (használtan vettem a biciklit, van vagy 30 éves, a gumija is biztos van 10), az jó.