Szimmetrikusnak kell lennie, mert különben döcögne. ;)
Milyen frekvenciával hajtod? Mert ez nem egy egyenáramú léptetőmotor, amire impulzust adsz és megáll.
Először forgasd meg elegendően nagy frekvenciával - olyannal, ami normál üzemi fordulatszámmal forgatja! Ezen a frekvencian az induktivitás dominál, a tekercsek ellenállását és a driver maradékfeszültségét az egyszerűség kedvéért hanyagoljuk el!
Utána csökkentsd a frekvenciát! A nyomaték nő, az áramfelvétel nő. Ha tovább csökkented a frekvenciát, akkor jön a füst.
Az áramfelvétel arányos az U/f hányadossal. Nagyon kicsi frekvencián nagyon nagy lesz az áram. Ezt úgy tudod kiküszöbölni, hogy a forgó mágneses tér frekvenciájának csökkentése mellett modulálod a meghajtó jelet. (pwm -> kisebb kitöltési tényező)
Na, ez sem lesz jó, mert nem szinuszos a hajtás. Alacsony frekvencián lesz olyan konstelláció, amikor semerre sem folyik áram. Ennek elkerüléséhez meg kell növelni a frekvenciát, és a "modulációt is modulálni" olyan módon, hogy az eredője egy szinuszos forgó mágneses teret adjon. Az okosok ezt sin() táblázat +3 pwm segitségével csinálják.
A végén a moduláló frekvenciát kell a kívánt értékre csökkenteni. Hogy mennyire, azt a slip értéke mondja meg - de ez csak tipp.