( SzBlackY | 2021. 01. 25., h – 08:34 )

Tudom, ezért is gondolkodtam azonnal offline modellben (-> gyerek letölti a tananyagot), így nem kell internet. Persze ehhez a tanári kompetenciákat is előre fejleszteni kellett volna (vagy elrendelni egy egyhetes szünetet, hogy mindenki megtalálja magának a módszert), de nem lehetetlen. (mi az egyetemen ipari mennyiségben szórtuk ki a videókat a hallgatóknak, ősz elején, amikor egyik napról a másikra felezni kellett a termek befogadóképességét, minden órát elkezdtünk jól-rosszabbul rögzíteni és feltenni YT-ra [megoldhattunk volna sima videófájlként házon belül is, a hallgató könnyebben letölti, de tartottunk a kapacitásproblémáktól] - a hallgatók kifejezetten örültek neki, hogy bármikor visszaléphettek, ha valami nem volt tiszta, hogy a saját beosztásuk szerint tudtak haladni)

Ok, az első két évfolyamot én se látom, hogy lehetne nem jelenléti oktatásban megcsinálni, de 3+-tól felfelé megoldható lenne.

BlackY