( uid_21365 | 2020. 10. 31., szo – 03:58 )

Köszi a tippet, hát itt most nálam épp este 11 van pár perc híján, a telkó meg a barátomnál, de holnap kipróbáljuk. (sőt, az imént meg is írtam neki emailben...).

De még ha beválik is, akkor is az van hogy nem értem, minek kell ezzel SZIVATNI az usereket?! A VEVŐKET?!

Hiszen ennek SEMMI ÉRTELME!

Nyilván, miután a kezdeti beállításokat megejtette az user, beleértve a saját jelszavának beállítását, azután már oké ha mindig kéri. De LEGELŐSZÖR...?! És ha ez így van miért nem lehet világosan leírni az usermanualban, hogy mi a rák a jelszó?!

Egyszerűen nem fogom fel ésszel. Ez akkora hatalmas marketing-szarvashiba...

Igazából ha először csak a barátomnak veszem meg a telefont és a magam rendelésével várok addig amíg ő megkapja (majdnem úgy volt...!) akkor ezek után magamnak már nem is rendeltem volna. Még akkor se ha kiderül hogy tényleg az a jelszó amit írtál, vagy akármi más amire később rájövünk. Mert ilyen KEZDÉS után egyszerűen nincs az embernek bizalma a cégben.

Mert oké hogy ez egy „advanced user”-eknek szánt telefon, akik szeretik hackelni a készüléket, oké hogy tudjuk a hardware gyengécske, oké hogy tudjuk hogy a szoftverellátottság is a béka segge alatt van még... Oké, mindezt tudjuk előre, és mindent meg lehet bocsátani...

De hát legalább olyan nehézségekkel ne terheljenek bennünket aminek végképp semmi értelme, és pláne ne a legislegelején!

Ott az a telefon amiért kifizettünk sok pénzt, vártunk rá, lestük a postát meg minden... Megérkezik... s erre basszahalál semmit se lehet kezdeni vele mert gyakorlatilag azzal kell kezdeni hogy „feltörjük”! A saját készülékünket amit pedig tök szabályosan megvettünk, kifizettünk!

Egészen egyszerűen nem értem, ezt miért ilyenre kellett megcsinálni, azt meg pláne nem miért nem írják bele a dobozba a passwordot ha már ilyen.

Eh, ezt már sokszor elpanaszoltam itt... bocs, de ki kellett adni a gőzt magamból...