Ez pont az, amit Hevi megfogalmazott: Kina = ócska minőség, India = ostobák
Közben egyre komolyabb projekteken dolgoznak és naponta szembesülők azzal, hogy egészen magas beosztásig jutnak el még nyugat európai on-site-on is.
Konkrét esetben felveszi az ügyet egy outsource-olt L2 Supporter a Microsoft-nál, megoldják az esetek mondjuk 80%-t, a maradékot pedig továbblöki.
Ez van a publikus Azure Support-ban és a Premier-ben is.
A különbség a hasonló szintű európaihoz, hogy ő nagyobb eséllyel pontosan végzi el a feladatát és semmiképpen sem arcoskodik.
Ami miatt ez szembetűnőbb lehet, hogy egyetlen országként többszörösét viszik, mint a teljes európai IT operáció.
Azt nem fogod országhoz kötni, ha a Microsoft L2 support-nál egy francia, portugál vagy osztrák végzi rosszul a feladatát, az indiait egyből.
Amit a családról írtál, az egyáltalán nem jellemzőbb, mint Európában.