Ez annyi, hogy némi kényelem vs tényleges egészségügyi károk a légszennyezettségből(ezek tényleges nagy mennyiségű dolgok), állandó zaj terhelés napi 24 órában sacc, a közterületek használhatatlansága, mert le kell aszfaltozni útnak vagy parkolónak. És akkor a költségekről nem is beszéltünk. És nem is a természeti károkról, hanem csak az emberről.
Ráadásul a tömegközlekedés nagyon nagyon nagy előnye az, hogy szabadok a kezeim és a fejem. Szóval egy mobillal, nettel elég hatékonyan eltöltött idővé válik.
Szerintem, ha rendesen ki lennének számolva a költségei a két iránynak, akkor valami felfoghatatlan abszurditás jönne ki, amennyi erőforrás megy így a levesbe és cserébe mennyi kár keletkezik. Tényleg ilyen dohányzás sokszorosa szintű őrület. Szerintem pár száz év múlva úgy fognak erre visszanézni, mint valami felfoghatatlan barbárságra. Ahogy a minimális egyéni kényelem felépíti ezeket a szemellenzőket.