( harlequin | 2020. 04. 04., szo - 08:42 )

Szerkesztve: 2020. 04. 04., szo - 08:42

"Ezt jórészt a 444.hu és az index.hu portáloknak köszönhetjük, hiszen ők szellőztették meg a brit férfi halálát azon a napon, amikor elhunyt."

Igazából ezt a brit lapok hozták nyilvánosságra. Nem túl meglepő módon, mivel brit diplomatáról van szó. 

Egyébként meg itt egy konkét példa, hogy lehet ezt normálisan is csinálni: https://444.hu/2020/03/31/tasz-jogserto-az-allam-altal-kozolt-lista-a-k… , tényleg nem nehéz, csak egy kicsit gondolkodni kell hozzá. Itt most nem sikerült.