( gelei | 2019. 12. 10., k – 09:13 )

Egyaltalan nem biztos. Hogy szuletik a policy? Ugy, hogy van pl. a fent amlitett SFTP over VPN "szolgaltatasa" az IT-nak, ami egy hulladek, mert az ugyfel nem fer hozza, accountot kell neki adni, ki kell nyitni a tuzfalat az ugyfelnel, stb. Erre jon a sales, hogy bakker, at kell kuldeni az ajanlatot, specifikaciot, akarmi, ne adj Isten kozosen kell dolgozni rajta, meg lehetoleg legyen verziozott. Ez btw egy teljesen legitim keres. Ket opciod van.

  1. Elkuldod az anyjaba, o majd bepanaszol a fonoknel, es rad force-olnak valami hulyeseget (pl. lakossagi dropbox)
  2. Konstruktivan allsz hozza, es kitalaltok valamilyen hivatalos megoldast, pl. hogy a sales department kapjon business GDrive-ot, ami best effort supported, tehat ne ott tarolja elete munkajat, hanem hasznalja amire valo: fajlok kuldozgetesere es egyideju szerkesztesre az ugyfellel.

Azt kene megerteni, hogy az IT egy tamogato terulet. Azert koltenek ra, hogy mukodni tudjon a ceg. A sokat fikazott sales meg core business, azert van, hogy te honap vegen kapj fizetest. Nem vagytok ala-fole rendeltsegi viszonyban, az IT nem egy hatosag a cegen belul, ugyhogy tessek ertelmes, felnott emberek modjara egyuttmukodni.