[Megoldva] MS előfizetés - kártyacsere hiba

A céges előfizetéshez tartózó kártyát akarom lecserélni. A régi Erste kártya lejárt.

Az újonnan küldöttnek ugyanaz a kártyaszáma mint a réginek, rájöttem, hogy ezért nem engedi felvinni új fizetési eszköznek (a hibaüzi annyi volt, hogy nem jók a kártyaadatok).

A ravasz terv az lett, hogy hozzáadom a saját privát OTP kártyámat - ez sikerült is - majd a lejártat így törlöm.

A törlésnél utasít, hogy válasszak másik fizetési módot - itt ki is választom az OTP kártyáját - majd molyol egy darabig és közli, hogy

"Hiba történt a kérés elküldésekor. Próbálkozzon újra, vagy kérjen segítséget az ügyfélszolgálattól."

Ugyanez az üzenet, ha a szolgáltatásnál akarom lecserélni a fizetési módot.

A kérdés az, hogy jól akarom csinálni és csak átmeneti hiba lehet a rendszerben, vagy nem is így kell csinálni? Nektek hogy szokott történni?

Köszönöm!

 

Megoldás: https://hup.hu/comment/2581862#comment-2581862

Hozzászólások

UPD: Annyi változás van, hogy 15-20 próbálkozás alatt egyszer feljön az OTP Smart banki felülete, hogy erősítsem meg a 0 Eurós terhelést. Megteszem, de megint a Hiba történt... üzenet jön.

Az új kártyát nem sikerült használatra bírnom, de észrevettem, hogy lehet szerkeszteni a régi kártya lejáratát és CVC2-es kódját.

Ilyen szempontból szerencsés volt, hogy a kártyaszám ua. maradt. Így oldódott meg.