OTP bankkártyás fizetés / vásárlás

Érdeklődnék,hogy nálatok mik a tapasztalatok január 1-től a kétlépcsős azonosításnál...

OTP számlámnál minden be van állítva,telefonszám/telekód/otp smart bank alkalmazás is van,viszont se MVM-nél se szerencsejáték zrt-nél meg szerintem elég sok más helyen nem tudok vásárolni/fizetni.

OTP szerint minden rendben,MVM azt mondja minden rendben...még se tudok fizetni online... példa: MVM átirányít CIB oldalra ahol megadom a kártya adataimat majd Fizetés gomb,de nem jön se sms se telekódot nem kér se OTP smart bank alkalmazás nem jelezz hanem próbálja megoldani a fizetést majd sikertelen...

Ilyenkor ki a ludas OTP ? vagy egy jó pár oldal nem készült fel erre január 1-től ?

Hozzászólások

Vegyes tapasztalataim vannak. OTP-s hitelkártyámat nem fogadta el idén a netpincér (régebben működött a netpincéren, és más weblapokon működött már idén is). Feleségem OTP-s debit kártyájával működött ugyanez a netpincéres kifizetés.

További tapasztalat, hogy nem mindig kéri a második faktort, pl. ha jól emlékszem ELMŰ számla befizetést elfogadta anélkül.

azt írták, amivel fél éven belül fizettem, ahhoz nem kell két lépcső. így most ott tartok, hogy a régi helyekre tudok fizetni, de semmi új helyre. marad a paypal :)

4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.

Mondok egy tök jó példát,lotto.hu ott van K&H fizetés illetve OTP lehetőség. Mivel OTP-s vagyok azt választom. (Fejleszti és üzemelteti az OTP Mobil pfff) kártyaszám,név,lejárat,cvv kód majd fizetés éssss semmi más autentikácio nem jön vissza,hogy telekód se OTP smartbank alkalmazásban se semmi....

Szóval még mindig az a gondom nem tudom mi a szar és hol... OTP vagy egyes oldalak...

Kétlépcsős azonosítást októberben megcsináltam telekód átírva,OTP Smart bank alkalmazás telepítve...OTP ügyfsz azt mondja minden oké.

Interfoodnál szerettem volna január 1-én OTP kártyával fizetni. Beállítottam a telekódot ahogy kellett.

Fizetésnél azonnal jött az SMS. Beírva a telekóddal érvénytelen azonosítót/adatokat(?) írt vissza. Többször játszottam vele, új kódot kértem, újra beállítottam a telekódot stb.

Végig sikertelen volt a fizetés. Ma újra megpróbálok ebédet fizetni.

https://telex.hu/gazdasag/2021/01/01/fennakadasokkal-indul-a-ketfaktoro…

Az még a jobbik,nálam se telekód se smartbank alkalmazás jelzés semmi...

Persze jött a szokásos szöveg MVM-től is próbáljam meg másik böngésző meg szokásos dolgok,majd ha nem megy írjak mailt aztán továbbítják IT felé, de a nő már mondta telefonba úgyis az lesz,hogy OTP-nél a hiba :D

Mondom nekem nem fontos kifizetni a számlát :p

De az,hogy a nagyok (telekom,voda,mvm,szerencsjatek stb stb) elhasal ezen az egyszerű dolgon az vicc...

A novemberben megváltoztatott telekodot kell _újra_ megváltoztatni és akkor működik rendesen.

tegnap upc/voda szamlat sikerult myupc-n fizetni otp kartyaval, jott sms (otp app nincs telepitve), es a 3 jegyu telekod vagy mi a retek is kellett de utana sikeres volt. simple app-os qr-kodos sargacsekkbefizetes viszont egybol ment, semmi MFA nem kert (a kartya decemberben lett beleirva, akkor kuldott sms-t de mast nem kert).

cib-es kartyaval is megy minden, wolt es aliexpress se kert semmi mfa, a korabban mentett kartyat siman megterheltek. kifli.hu-n viszont eloszor appban kert jovahagyast aztan meg kodot is kuldott, de ugy sikerult, viszont eleg sokaig gondolkozott ezen.

Szerkesztve: 2021. 01. 11., h – 22:24

Akkor még az a kérdés,hogy akiknél ment ott milyen böngészőt használtok ?:p bár kétlem ez lenne a probléma :/

Nekem működik rendben maga a fizetés, viszont meglehetősen idegesítően működik az OTP Smartbank app:

  1. Fut az alkalmazás, be vagyok lépve ujjlenyomattal.
  2. Jön a push notification hogy azonosítsam magam a fizetéshez, de maga az app nem mutatja.
  3. Ha rányomok a notificationre, újra beléptet az appba, megint ujjlenyomatot kér.
  4. Majd a fizetéshez harmadszor is ujjlenyomatot kér.

Igen, ez teljesen el van baszva, totál gázos.

Hasonló engedélyezés revolutnál körülbelül másfél levegővégel, ahogy annak mennie kellene.

Arról nem is beszélve hogy a smartbank app kinosan lassú ha az egyes lépések közötti átmenetről van szó (pl. belép - ujjlenyomat - következő képernyő alaphangon 5-6 másodperc).

 

Hogy hozzá is szóljak a topichoz, nekem megy ez, de utálom azt hogy lassú és fárasztó a folyamat.

Először én is szívtam vele, mert azt gondoltam – szerintem logikusan –, hogy magában a Smartbank app-ban kell valahol jóváhagyni a webshopban történt vásárlást és ott keresgéltem egy új menüpontot, ahol jóváhagyhatom. De nem volt ilyen.

A push notification hangját ugyan hallottam előtte, de kb. öt perc idegeskedésbe telt, mire rájöttem, hogy nincs ilyen menüpont, hanem magára az értesítésre kell ráböknöm, hogy elvigyen a jóváhagyáshoz...

Igen, iOS -on nekem is ott van. De az egész annyira el van kuffantva, hogy az már fáj.

Dobja a notificationt, hogy jóvá kell hagyni. Rámegyek a notificationre. Rávisz az ujjlenyomatra, ez még oké, majd közli hogy sikerült a bejelentkezés (ne közöld, csak vigyél tovább).

Majd rá kell nyomnom a jóváhagyásos menüpontra, mert asszem nem oda dob be, csak a kezdőoldalra.

Meglátom a vásárlásomat, rányomok, újabb ujjlenyomat, majd közli, hogy nem kellett volna mégegyszer bejelentkezni, de mellékesen sikerül jóváhagyni.

Sőt, most vissza kell menni a kereskedőhöz, és ott is rányomni a zöld gombra.

Hulladék az egész folyamat.

De az igazi baj nem azzal van hogy sokat kell tapi-tapizni hanem hogy az egyes tapik között kinos másodpercek telnek el a semmivel.

Igen, ott kerestem először (Android 10), de ott – az egyenlegen kívül – csak a szokásos szöveget találtam, hogy "Önnek jelenleg nincs jóváhagyandó tranzakciója."

A menüpont neve egyébként megtévesztő szerintem, mert csak annyi, hogy "Kártyás tranzakció", ami sokmindent jelenthet (viszont ha belépek, akkor már a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" olvasható a fejlécben.)

Szerkesztve: 2021. 01. 12., k – 17:57

Nem OTPs, de máshol is vannak bajok.
Zugloiparkolas (Borgun fizetési felületét használják):
Budapest Bankos Mastercard: fizetés, páromnak megjon az SMS, leigazolja, visszairányít, sikertelen.
Én Budapest Bankos Mastercardom: hasonló, csak nem SMS, hanem mobil alkalmazásbeli jóváhagyás

Végül az ERSTE-s Visa Electront elfogadta a rendszer.

 

Túl kicsi a minta, szóval nem tudom, hogy Bank, vagy kártya miatt dobta vissza a rendszer.

Szerkesztve: 2021. 01. 12., k – 23:18

Vicc az,hogy pl lotto.hu-nál simple alkalmazást kellett használnom,hogy pénzt tudjak felrakni :D ami szintén otp-s ugye....

basic bankkártyás fizetés nem ment....nálam notification sincs meg semmi. valami nagyon el van k... valahol.

OTP SmartBank, push notification a második faktor. SMS-t nem állítok be, mert nem biztonságos. (Meg nyomorultul proli is, ha 2021-ben még sms-ben kéne autentikálni.)

Nálam az a probléma, hogy a notification eleve nem jön meg (SmartBank a legfrissebb verzió természetesen).
Belépve az appba megtalálom a jóváhagyás menüben a tranzakciót, és le tudom okézni. De ehhez be kell lépni, ujjlenyomat, kimenüzni, megkeresni, és van, hogy csak másodikra mutatja.
Ez netes vásárláskor oké, de a lidliben a kasszánál nem szeretném bemutatni, amikor mögöttem áll a sor és bedobja a durcát a simple-ös fizetés. Tárca meg nincs nálam, mert minek legyen, azért van a telefon. Szóval ettől kicsit még parázok.

Emlékszem tizenöt-húsz éve még megakasztottam a boltban a sort, ha bankkártyával fizettem. Végre elértük, hogy sokkal gyorsabb a telefonnal vagy bankkártyával érintéssel fizetni, és a készpénzes parasztok akasztják a sort a számolgatással, aprózással, visszajáróval. Most sikerül ezt újra megfordítani a multifaktorral.

Bár szerintem meg fog ez oldódni idővel és beáll egy as-is szintre.
Pont a lidl-ben volt már probléma, amikor terminálcserekor (kb. egy éve) először nem fogadták el a simple-t az új pos terminálok. Fw frissítés után az is megoldódott. (Bár még mindig összeszorul a gyomrom azoknak a termináloknak a láttán. Megsemmisítő érzés volt, amikor egyszer csak nem tudtam fizetni, pedig előző nap még minden oké volt.)

Nem tudom minek vegzálják az embereket ezzel a fossal. A pénzemért legyen biztonságos az infrastruktúra oszt kalap. Ha fosnak a telefonos fizetésem valódisága miatt, akkor nem értem, mi lesz jobb egy ugyanarra a telefonra küldött sms-től vagy push notitól.

Lehessen challengelni mondjuk a simple appot, amire csak a shared secret megléte esetén tud helyes válszt adni. De zavarják le ezt mind NFC-n vagy esetleg plusz netkapcsolaton. Ne én nyomkodjak már. Gyalázat.

Rettentően feleslegesen, rettentően kényelmetlen lett így a fizetés.

Az ember nem mer abba belegondolni, h olyanok építik az ilyen rendszert, akik képesek telekódnak elnevezni azt a 'kódot', ami nem a telefonra érkezik, hanem megjegyzendő!

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Miért?
Hitelt érdemlően beazonosította a személyazonosságomat. Majd pont a telekódom lesz a meggyőző érv, amikor gyerekkorunk óta ismerjük egymást. Sőt! Addig meg sem ismer és jónapot kívánokot köszön, amíg be nem mondom, ugye?
Nekem az lenne gyanús, ha valaki úgy kér bármit, hogy tudja a telekódját. Ennyire felkészült csak egy támadó lehet :-P

Másrészt szerintem egy banknál különösen fontos,  hogy intézzék, ne bonyolítsák - az ismert szlogen szerint. Nem azzal akarom tölteni az időmet, hogy felnőtt emberekkel barchobázok olyan számokról, amik semmilyen biztonságot nem adnak hozzá a rendszerhez.

Olyan bankhoz meg nem is megyek, ahol nincs személyes ismeretségem. Nekem ez a bizalom alapja. Lehet, hogy régi módi vagyok.

Tudom.
A személyes ismeretség mégis lényeges számomra. Egyrészt mert ismerősként fogadnak, másrészt mert nem egy központi rendszert kell felhívnom, hanem valakit, akit ismerek. És ő mint ismerőst tájékoztat és jár el, ha kérem tőle. Nem egy hivatalos maszlagot tol le aztán kaparjam ki a lényeget, ha akarom.

Nem tudom, szerintem meg hoz egy elégedett ügyfelet a banknak.
Többen próbáltak már elcsábítani más bankokhoz ott dolgozó családtagok, de én mindig hűséges maradtam és ebben nagy szerepe van annak, amennyit már segített illetve hogy nem egy utcai jöttmentként bánnak velem és nem érzem azt, hogy meg akarnának vezetni, stb.
Megjegyzem, minden a helyén van kezelve és semmi illegális nem történt illetve történik.

Én még hiszek az emberi kapcsolatokban.

Persze, hogy nem ő szabja meg. De tud úgy tanácsot adni, hogy nekem jobb legyen.
Meg a bankoknál is van annyi mozgástér, hogy kezelhetnek így is meg úgy is. Ilyen-olyan jogcímen tudnak olyan csomagba tenni, ami a prospektusban nincs benne. És ez a telefontársaságokra is igaz.

A szó igazi értelmében vett ,,hiteledet" szerintem még mindig a kiléted és a kapcsolatotok múltja adja. Persze nekem sem adnának kölcsön bemondásra egymilliárdot, de nem is kérnék ilyet, mert én is tudom, hol a helyem. Ez ilyen oda-vissza dolog.
Mindenesetre máshogy kezelnek, ha csak úgy bemész az utcáról, vagy pedig jó kapcsolatot ápoltak már a szüleiddel is.

Ha személyesen bementél, akkor oké, de telefonos megkeresésre vannak előírt folyamatok, illetve kizárólagos kapcsolódási pontok - a fiókvezető telefonja nem az.

"felnőtt emberekkel barchobázok olyan számokról, amik semmilyen biztonságot nem adnak hozzá a rendszerhez" - annyit ad, hogy csak te tudod a teljes számot, telefonon az IVR is be tud azonosítani, a hívásod rögzítésre kerül (hívószámmal, ivr-ben tett összes lépéseddel, tok-vonó), így visszakereshető, hogy mi történt, mi hangzott el.

Nyilván ilyenkor úgy jár el, mintha személyesen bementem volna. Csak nem ott helyben írom alá a papírokat, hanem elhozza, és beugrik velük vagy én beugrok értük, ahogy épp kiadja. Nekem ez így pont elég.

Nyilván a megfelelő súlyú banki tranzakciónál vagy ügyletnél mindenképp személyesen bemegyek. (Erre az esetre is van személyes ügyintézőm egyébként, akivel telefonon időpontot egyeztetünk előtte. Pedig soha nem kértem ilyet, egyik alkalommal ajánlották és bevált. OTP Rulz.)

Mindezek mellett üdvözlöm, hogy egyre több minden intézhető elektronikusan, így nem kell auxiliary dolgokra több időt szánni, mint amennyit megérdemelnek.

Oké, így (házhoz viszi a dokumentumokat) azért kevésbé gáz, mintha telefonon a "szeervizsjózsikám" lenne az azonosítás :-) Az mondjuk érdekes, hogy én idejét sem tudom, mikor papíroztam banki ügyben... Ja, de. Amikor a munkahelyem előtti ATM döglött volt, és a futár csak kp.-es fizetést tudott elfogadni, na akkor csináltam egy kp. felvétel bankfiókban tranzakciót...

Hát lehet h ez histórikusan így volt, bár nekem nem rémlik, de hát most, most van [és nem a múlt században vagyunk]. És van egy kód ami a telefonra jön, na az nem az, amit telekódnak neveznek. Az aztán a teletabiság! :-)

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

a legnagyobb röhely az volt, hogy a weboldalon használt simple (otp) nem volt képes az otp smartbankot fizetésre bírni. megadod a szükséges adatokat, kártyaszám, stb., anyja neve négy példányban, ráböksz, hogy fizetés, de az appba már nem ért el a kérés. ha nem a fiam iskolai ebédjéről lett volna szó, még röhögtem is volna.

OTP gázszámlát ma harmadjára sem sikerült kifizetnem. Ebből 2*valaki más utalását kellet volna jóváhagynom. Teljesen más összeg olyan szolgáltatókkal akikkel nincs kapcsolatom. Kértem egyedi csekket max. 15 nap míg megjön. Bár addig gondolom csak megoldja valaki.

Az hogy OTP netbankból már nem tudtam vásárolni autópáya matricát.
"A 2021. január 1-től érvényes autópálya-matricákat átmenetileg az OTPdirekt internetbanki felületén és az OTP SmartBank alkalmazásban nem tudja megvásárolni.
Kérjük, használja a Simple alkalmazást vagy a Simple internetes felületét, ahol továbbra is zavartalanul, gyorsan és egyszerűen vásárolhat autópálya-matricát! "

Mindenki eldöntheti hogy mi a fontos neki. Én simán odavágok mondjuk évente 3x500 forintot a simplenek, mert van benne hozzáadott érték.

Akinek ez fáj, az meg elmegy az originál nemzeti útdijas oldalra, és megveszi ott felár nélkül.

CIB fizetési felületen nekem sem ment.

Ma a telefonszámla kifizetésekor végre feljött a SmartBank notification.
És csak egyszer kellett ujjlenyomatot adni. Szépen magától végigugrált a stációkon.

Szerkesztve: 2021. 01. 14., cs – 11:37

Erdekes egyebkent, hogy bar novemberben megcsinaltam az osszes erintett valtoztatast minden kartyamon, nekem minden  mukodik out-of-box. A  valahol fentebb emlitett kivesszuk-visszarakjuk a kartyat paypal -rol szitu sem jott elo. Vegig mindenhol mindent tudtam fizetni.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Spotify - Erste-s virtuális kártyára simán beterhelte/megkapta a havi előfizetési díjat. meg vagyok nyugodva - egyelőre. Ha majd kártyacsere lesz, akkor fog kiderülni igazán, hogy valóban zökkenőmentes-e a dolog.

Tegnap háromszor vásároltam simple-lel nfc-n, pos terminálon. Egyszer sem kért semmit, szerencsére minden ment úgy, ahogy eddig.

Jaj de jó én meg itt pánikolok.

Az tévesztett meg, hogy internetes vásárlásnál nekem eddig is 2-factor volt. És jött az üzenet, hogy változás. Hirtelen felületesen olvasva azt hittem kiterjesztették. Mert korábban kísérleteztek a simple-nél is ilyennel, hogy néha feljön valami az appban és pluszban le kell okézni de az is megszűnt szerencsére.

Majd más is szépen kivárja a sorát, ha már én is ki bírtam. Csak mert valaki türelmetlen, leszarom magasról, ha az én pénzem biztonsága a kérdés, és még kettőt kell pluszban kattintani. Ha valami szüttyögősebb baszkódásról van szó, akkor addig szó nélkül félreállok foglalkozzon a következővel, aztán viszatérünk hozzám.

Sparban a pénztárnál se fogok csak azért kapkodva pakolni a szatyorba, mert még javában a kifizetett szarjaimat rámolom, amikor a kasszás már a következő embert üti befele. Ilyenkor rászólok, hogy legyen szíves nyughasson, már kifizettem a lomomat, szóval megvárja amíg elpakolok a saját tempómban. Nem fogok azért kapkodni hogy valamit ottfelejtsek, vagy rosszul számolt és nem tudom átnézni a blokkot (ugye a jól ismert mantra: pénztártól távozás után.. hát akkor én nem távozok addig). Magyar ember valamiért be van szarva, és egy pénztárossal szemben sem meri érvényesíteni a saját jogos érdekét.

Hehe, velem nem szúrnak ki! Miközben pittyegtet én már elkezdek pakolni. Aztán amikor végzett, akkor mindig jó hangosan mondja h mennyit kell fizetnem - jellemzően még van pakolni valóm. Ilyenkor vagy nem is reagálok v. ha szimpatikusabb akkor mondok neki valami olyasmit, hogy "pillanat"...aztán már amikor látom h mindjárt végzek a pakolással, akkor mondom, h majd kártyával fizetek. A dolog előnye, hogy addig nem tudja elkezdeni a következő ügyfelet és a cuccaim közé tolni a másét. 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Vén trotty vagy, hogy lassabban mozogsz, mint a kaszsás néni? Érdekes módon, én a Lidl-ben is tudom tartani a tempót a kasszánál - igaz, a szalagra felpakolásnál már úgy intézem, hogy a kocsi aljára rakható dolgok kerüljenek előre (azaz amikor kipakolok, az előttem lévő vásárló cuccától ~1m-re kezdem a pakolást, és mira a kocsi aljára érek, akkor lest tele a szalag kihagyott része.
 

Ja, és nem a pénztárossal szúrsz ki, nem vele szemben leszel köcsögbaromf@sz, hanem a sorban mögötted várakozókkal.

A lidl-be kifejezetten villámkezű kasszázni tudó embereket vesznek fel, azokkal nem lehet versenyezni (gondolom item/minute-re fizetik őket). Az a stratégia meg nem segít, hogy akkor szellősen pakol az ember, így kasszázni is csak lassabban lehessen. Mert addig nyomja a futószalagot, amíg be nem éri egymást a pakolt áru.

Pár dolog elkerülted a figyelmed! A Lidl-ben  - szemben a szóban forgó Sparral - nincsenek kézi kosarak, amiket nem lehet kivinni a kasszán túlra. Régen lehetett, de ezt a Spar megszüntette és a kasszánál le kell raknod a kosarat. Ebből eredően a kasszánnál már nem [ismét] a kosárba, hanem a táskádba/szatyrodba/hátizsákodba kell pakolni, ami körülményesebb, mert adott esetben a hosszabb szállításnak is megfelelően kell elhelyezni a dolgokat.  Valóban ez a művelet időigényes, de az emiatt meghosszabbodott várakozásért a fillérbaszos Spart terheli a felelősség, aki értékesebbnek tartja azt a pár műanyag kosarat, amit esetleg ellopnának, a vásárlói idejénél. Mivel a megvásárolt holmikat az ember szeretné haza is vinni a boltból, így azok elpakolása sztem még általad beláthatóan is szükséges, tart ameddig tart.  A konfliktus valójában nem az aktuális pakoló/fizető és a sorbanálló vásárlók között áll fent, hanem a vásárlók és a Spar között. Remélem most már Te is érted! 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Egy kézikosárnyi tartalmat pláne lehet úgy kipakolni a szalagra, hogy a blokkolás után simán vissza tudd rakni a saját szatyorkádba/kosaradba/banyatankba.
 

"értékesebbnek tartja azt a pár műanyag kosarat, amit esetleg ellopnának, a vásárlói idejénél" - ebben az ÁNTSz-nek vagy hogy a pékbe hívják is van némi része, ha jól tudom...

Abban egyetértek, hogy a szalagra való okosan felpakolással nagyban lehet optimalizálni az elpakolást.
A Lidl-ben így sem tudom tartani a pénztárossal a lépést, de kis spät-em van csak, nem várnak rám.
A kisebbik kocsival vásárolok és inkább többször fordulok, ha szükséges. A Sharanban meg várják a cuccot a ládák, kartondobozok újsággal bélelve, külön a vegyiárunak, élelmiszernek, hűtősnek.

Vidéken annyira nem divat a direkt csigáskodás vagy arrogánskodás egyik oldalról sem, mert itt ismerik a rühes pofád és kellemetlen. Az átjáró osztrákok meg kulturáltak, nincs velük gond.

Természetesen ha ez a módja, ez a módja.
A tőlem telhetőt azért megteszem. Igyekszem gyorsan pakolni és nem baszakodni, nekem is az a jó, ha haladás van.
Nem is elsősorban magam miatt aggódok. De majd amikor a mammer vagy a papa ott fog állni szerencsétlen...azért én sajnálom a kevésbé tech-savvy embereket néhány szituban.

Csak CNP (Card Not Present) tranzakcióknál (illetve azok egy részénél - lásd havi előfizetési díj kártyára terhelése)  van 2FA, a telefonba besomott nfc-s kártyás fizetés nem ilyen. (Mondjuk én meg a telefonukkal a POS-sal sz@rakodókat rühellem, amikor nem tudja, hogy a POS-on hol van az olvasó, és azt sem, hogy a telefonjában hol van az NFC-s antenna, aztán próbálja helyezgetni a telóját, hogy a két eszköz "beszélgessen" egymással, miközben a telefonja/keze természetesen takarja a pos kijelzőjét, tehát nem látja, hogy "Elveheti a kártyáját" vagy "PIN-Kód:" ütenet jelenik-e meg rajta...

nfc-s fizetés kissé tág fogalom. Abba beleszámít az is, amikor a kártyádat használod, és az is, amikor mondjuk a mobiltelefonodat. Kártyánál a helyzet változatlan, ott a 2fa második tényezője a PIN kód, amit 15eFt-os összeg felett meg kell adni, telefon esetében pedig az, hogy fel tudod oldani a telefont. Vagyis ott eddig is megvolt a 2fa (kivéve a kis összegű vásárlást), ott nem várható változás.

A netes vásárlásoknál is van/lesz néhány kivétel, pl. a bank is dönthet úgy (akár a kibocsátó, akár az elfogadó oldalon) hogy nem él a 2fa-val, de ez esetben ez az ő kockázata, ha ilyen tranzakciót megreklamálsz, jó eséllyel bukja a pénzt. Ez a kockázatelemzés lehet pl. kis összegű tranzakciókra, visszatérő vásárlókra, stb.

Szerkesztve: 2021. 01. 18., h – 12:32

Netpincérről most rendeltem ott nem kér semmi 2. autentikációt ez így akkor most hogy? :/

MVM gázt nem tudom bank kártyával fizetni de kaját simán rendelek ? :D

na meglátjuk kövi hónapban MVM gázzal mi lesz...

Szerkesztve: 2021. 01. 29., p – 18:18

Nos új hónap,újra MVM gázszámla fizetés....és még mindig: A tranzakció nem lett végrehajtva. :/

Vagy ami nem megy azt el kell engedni? :D

OTP webes internetbank felületen valaki elmondaná nekem, hogy merre kell keresni a tranzakció jóváhagyást? Ma akartam volna rendelni, de mivel tönkrement a telefonom, így most nincs lehetőségem az app-on keresztül jóváhagyni, de a webes felületen fél óráig keresgéltem sikertelenül... Találtam két felületet is ami elvileg tranzakciók listázására van meg jóváhagyására, de ott fel sem dobta a jóváhagyásra várót... Végül utánvétre kértem a rendelést

"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"

Errol nem ad valamilyen tampontot/informaciot/linket a 3D Secure ablak? Most igy hirtelen atnyomkodtam a SmartBank appjukat, de hirtelen azt a reszt sem talalom, ahol atalltam push-ra SMS-rol. Tippre egyebkent, vagy a hitelesitett mobil appban kell lennie erre opcionak, vagy ha ott nincs, akkor bankfiokba kellene ezt kerni. Webre atrakni szerintem ez hulyeseg lenne. 

Szerkesztve: 2021. 02. 07., v – 11:45

Ide még annyit,hogy újra hívtam OTP ügyfsz-ot ahol a mostani hölgy azt mondta az ilyen probléma,hogy nem jön sms/smartbank értesítés mindig VISA kártyával van...Szóval végül kimondta,hogy mi lehet a gond 99%-ban.

Mondta,hogy kivizsgálják meg minden és lehetséges a kártya cseréje ha nem tudják megoldani a problémát.

Szóval akinek hasonló gondja van nem tud fizetni online bizonyos helyeken illetve nem kap sms-t / smartbank értesítést az kérje a kártyája kivizsgálását más esetben cseréjét.