- carlcolt blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
az fog meglatszodni hogy kurvajo minden ;-) remelem osztalekot novelnek es nekem adjak a penzt amit a te toldodon sporolunk majd :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagy ha osztalékot nem is, legalább elküldik a töltőket, amelyeket kiszedtek a dobozokból...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szinte boritekoltam hogy lesz egy hozzaszolasod, ahol megemlited a reszvenyeid. :)
Es az a baj, hogy igazad van - lehet veszek egy Minit, mert mar unom a ketkezes tepsiket. A Pro felinnovacioi hidegen hagynak.
Ha mar tolto: szerintem ha mar bejelentettek egy 15W-os vezeteknelkuli toltoszabvanyt, csinalhattak volna melle egy toltot. Nem hiszem, hogy jot tesz a reszvenyeidnek, hogy meg tegnap is csak annyit tudtak erre mondani a bejelenteskor, hogy "a Belkin vegulis mar dolgozik rajta".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"lehet veszek egy Minit"
Elbatortalanitott, hogy a Pro-ba 6GB RAM kerul, a Minibe meg csak 4GB. Tepsit azert se veszek, de a Mac lineup bebizonyitotta, hogy ne vegyek olyan gepet, ami mar 2 eve is annyi RAM-mal volt szerelve. :(
Ha jovore meg tenyleg csak port nelkuli iPhone-ban lesz "tobb RAM", mert "az a Pro", akkor kb az XS marad joideig. Sok zsakutcat latok, lehet megsem lesz ebbol arfolyamnovekedes. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lenne baj, ha emellé novemberben bejelentenék az AirPower-t.
Francnak szórakozunk még kábelekkel így a XXI. század majd' negyedénél...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg különben is: minek bele akksi? Nincs elég térerő körülöttünk?
Miért nem működik azzal? 21. század, vagy miafranc...
"Normális ember már nem kommentel sehol." (c) Poli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ezaz! Oldják meg!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
The iPhone 12 will also be the first hardware to charge with Apple’s new “MagSafe for iPhone" feature, which has a magnet that snaps onto the back and powers up the phone.
Így azért már máris jobban hangzik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok kedvéért írom le akik nem néznek utána: ez nem az a magsafe mint a macbookon, vagyis nem a töltőre vonatkozik hanem a wireless töltésre, amihez egy "kicsit" odamágnesezi a telefont, ha ráteszed. A töltőkábel kitépése, oldalirányú rángatása továbbra is károsítja a készüléket és a kábelt. Legalábbis én ezt olvastam ki a hírekből.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. De minek is dugdosnál kábeleket, ha a wireless töltő mágnesesen felcuppan, ld. Apple Watch.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ertem, mit szeretnel mondani.
Vegyuk az Apple altal vizinalt "jovo toltesi technologiajat".
Alapotlet: 15W-os wireless charging, backward compatible 7.5W Qi-jal. Ez eddig jo.
Tokszabvany, hogy a tok atengedje a toltest. Ez is jo.
Magnesesen fel is cuppan, hogy mindenki ertse is, ujrahasznaljak a "MagSafe" brandet. Ez is jo.
Hogy lett volna ez igazan jo?
"Mivel szerintunk ez a toltes jovoje, mostantol ezt adjuk a dobozban"
Hogy lett volna ez elfogadhato?
"Es most kiadjuk az AirPowert/MagsafeMatet/akarmit, amit berakhattok a kosarba az iPhone melle, nezzetek hogy megy az uj iPhone-okhoz a szine is? (Szerintem NagyZ is ennek orulne a legjobban, mennenek fel a reszvenyarfolyamai szepen)
Hogy lett ez szar?
"Ooo, igazabol meg nincs ilyen tolto, de a Belkin mar dolgozik rajta"
Ezzel se ertesz tan egyet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, jobb lett volna, ha bejelentik az AirPowert / adnak egy ilyen cuccot grátisz / új telefon vásárlása esetén kedvezménnyel (nyilván ez lenne a helyzet az első évben, hiszen csak a 12 támogatja).
Az iPad Pro már támogat hasonlót a keyboarddal, kíváncsi leszek mikor teszik rá az új Apple Silicon laptopokra is, hogy végre azt se kelljen dugdosni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A wireless töltő nem biztos hogy menni fog autóban, repülőgépen, itt-ott-amott, de ha tudod, használd azt, persze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Autóban biztos megy, már most is vannak mágnes tartók, amik wireless töltenek is. Repülőn talán kisebb a lerántás esélye, a korlátozottabb mozgási lehetőségek miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En nem mertem magneses toltot tenni az autoba, tobben panaszkodtak ra, hogy elrontja az iranytut :/
Mondjuk logika lenne benne, itt valakinek van vele tapasztalata?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer volt, hogy kilinccsel előre mentem Waze-ban (értsd: azt az utat és irányt mutatta, amin és amerre mentem, csak a nyíl volt elfordulva 45 fokkal). Iránytű kalibráció megoldotta. Ez volt a legnagyobb problémám, feltételezem a mágneses töltő okozta. Kicsivel több, mint 1 éve használok ilyet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2nd hand tapasztalatok alapján nincs gond vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd felhasználók milliói sírnak a töltő miatt, mire az Apple bejelenti az iCharge (vagy hasonló fantáziadús nevű) töltőt, amit annyiért meglehet venni mint egy iPhone 11-et. iPhone 11 tulajdonosoknak 10% kedvezmény!
Mindenki örül majd, főleg az Apple! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig is lehetett töltőfejet venni, vagy nem értem, miről beszélsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem ebben igazad lesz. az a kurva ájfos 12 pró is 1 millió 500 ezer forint lett, és csak egy kábel van a dobozban, semmi más, csak a kábel!!4 az icharget teljesen elhiszem neked, 100% fixen tutira biztosan lesz egy pontosan ilyen nevű termék amit tutira fixen 100% 210 milliárd forintért KELL MAJD MEGVÁSÁROLNIA MINDENKINEK EZEN A BOLYGÓN, MINDENKINEK!!!!!!!!!!! kötelező lesz geci!!!!
és akkor még a telefont meg se vettük ami nem volt a kábel mellett a dobozban, gusztustalan ez a cééjg!
NAGYON MÉRGES VAGYOK :ANGRYFACE: :ANGRYFACE::ANGRYFACE::ANGRYFACE::@:@::@:@::@:@::@:@::@:@::@:@
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akinek kell barmi kiegeszito, majd vesz maganak. A lightning kabel viszont jogos, az szifon-specifikus.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Facé' kell saját kábelt/csatlakozót használni... Ja, hogy így az összes kiegészítő sz@rért annyit kérnek, amennyi a pofájukra ráfér? Persze, ismerik a vásárlóikat, tudják, hogy kellően fejőstehénnek lehet nézni a döntő többségüket...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aztan ha nem vagy apple user, akkor neked miert faj a segged minden egyes apple hir hallatan? ne hasznald. aki meg hasznalja majd megveszi, ez miert faj neked?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért, mert az átlag Android felhasználóval szemben az iPhone usereknek nem kellett a közelmúltig szenvedni a microUSB elszabott designjával, hanem már évekkel előbb is élvezhették egy modern csatlakozó kényelmét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki a mikrouesbet feltalata, annak a pokolban egyesevel kellene feldugatni az osszes ilyen fost a seggebe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A temetesen engedik le a koporsot, imadkozik mindenki, majd kozeptajt megszorul. A sirasok huzhatjak vissza, fordithatjak meg es engedhetik le ujra.
En mindig igy kepzelem el...:)
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a sírást a microUSB csatlakozó körül soha nem értettem. Világosban látszik a helyes orientáció, sötétben a kábelen kitapintható, azt meg csak tudod, hogy a kijelzőhöz képest milyen irányban szoktad bedugni a kábelt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nézegetni, meg tapogatni akarom a kábelt, hanem bedugni, hogy töltsön. Ez a különbség a kommersz szarok és az Apple közt. Az utóbbi érti, hogy nem a user van a technológiáért, hanem fordítva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen alapon az összes csavar, vízcsap, villanykörte, stb. is rossz, mert azokat is csak használni akarom, nem csavargatni, meg azon gondolkozni, hogy jobb vagy balmenetes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van.
Szerk:
Using a human-centered approach to design and development has substantial economic and social benefits for users, employers and suppliers. Highly usable systems and products tend to be more successful both technically and commercially. In some areas, such as consumer products, purchasers will pay a premium for well-designed products and systems.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Human-centered_design
Szerk2:
Vagy ahogy Douglas Adams fogalmazta:
Let me make one thing clear. I adore my Macintosh, or rather my family of however many Macintoshes it is that I've recklessly accumulated over the years. I've adored it since I first saw one at Infocom's offices in Boston in 1983. The thing that has kept me enthralled and hypnotised by it in all that time is the perception which lies at the heart of its design, which is this: "There is no problem so complicated that you can't find a very simple answer to it if you look at it the right way." Or, to put it another way, "The future of computer power is pure simplicity".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk egy normalis mosdo csapot mar nem is kell...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért azokat is tudják faszul bekötni, aztán a kék felé tekered a kart (karos esetén) és leégeted a kezed :) Mondjuk a karos mindig misztikum volt számomra - a kar helyzete, vagy a forgó bázis ami kijelöli a hőmérsékletet? Nagyon nem mindegy. És a gyártók szeretik ezt keverni...
Nyilván nem nagy gond, de azért kapják már be, hogy nem tudnak 1, rendesen bekötni csapot, 2, egyértelműen jelezni, hogy mi fog történni.
Ez általános, amikor mérnökök terveznek eszközöket átlagembereknek... "dehát ez egyértelmű; hülye user"...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, csak szarkazmus nélkül :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Világosban látszik a helyes orientáció, sötétben a kábelen kitapintható
Jó, de érted, azért ez... na. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Brutális költségek. :)
https://www.ikea.com/hu/hu/p/lillhult-lightning-usb-vezetek-60409623/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami dupla annyi, mint egy mondjuk BlitzWolf USB-C kábel...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy nézhet ki vele egy iPhone, mint egy Maserati Kumho abroncsokkal :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. Bevallom, maximálisan leszarom, hogy hogy néz ki a töltőkábel a telefonomban, mivel este van csak bedugva, alvás közben pedig nem látom.
2. Ha neked a márkahűség fontos, akkor meg kell, hogy jegyezzem, az eredeti iPhone töltőkábel olcsóbb, mint az eredeti OnePlus. HTH.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. Bevallom, maximálisan leszarom, hogy hogy néz ki a töltőkábel a telefonomban, mivel este van csak bedugva, alvás közben pedig nem látom.
Az igényesség nem ott kezdődik, hogy csak arra adok, ami látszik.
2. Ha neked a márkahűség fontos, akkor meg kell, hogy jegyezzem, az eredeti iPhone töltőkábel olcsóbb, mint az eredeti OnePlus. HTH.
Nem érdekel mennyibe kerül, az a fokú igénytelenség ütötte meg a szemem csak, hogy több százezres telefon 400 forintos kábel. Ráadásul a gyártó ajánlásával ellentétes is. Én biztos vennék egy eredetit.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gagyisztáni kábel persze - nem véletlenül említettem gyártót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem véletlenül említettem gyártót.
De változtat ez bármit a lényegen?
Facé' kell saját kábelt/csatlakozót használni... Ja, hogy így az összes kiegészítő sz@rért annyit kérnek, amennyi a pofájukra ráfér?
az eredeti iPhone töltőkábel olcsóbb, mint az eredeti OnePlus
A OnePlus nem saját kábelt használ, mégis annyit kér, amennyit akar. Adott esetben még többet is akar kérni, mint az Apple. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami még mindig gagyi kábel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd valaki kijavít történelmileg de a lightning egy mestermunka volt a microUSB-hez képest. És most nem csak arról beszélek, hogy kétoldalról bedugható, hanem arról is, hogy sokkal gördülékenyebb, precízebb vele "dolgozni" mint a régi microUSB-vel. Ami egy irányú volt csak, és a legtöbb aljzat és töltő nem volt annyira méretpontos, nem volt ritka, hogy nem is töltötte x kábel az y telefont.
Azóta a helyzet valamelyest javult a c type-al, ami ugyan kétoldalas, de szerintem a lightning még mindig emberbarátabb.
Szóval azért találták ki a lightning -ot, mert a microUSB fos.
(nem vagyok apple hívő)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Azért találtak ki mindenkitől eltérő saját szabványt, mert az, amit mindenki használ, az fos. Éééértem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen.
Ezt nevezik innovációnak.
Az ember nem várhat örökké, hogy majd a Design by Committee évek múltán végre eldöntse, hogy milyen színű legyen a biciklitároló, ami mindenkinek megfelel. Addig meg a userek csak szívjanak, ők kit érdekelnek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre csak azt lehet mondani hogy igen, azért.
Nézz majd bele egy microUSB aljzatba, középen van egy vékony műanyag lemez benne, ami hajlamos a törésre. És hasonlítsd össze egy lightninggal. Ég és föld, ami a durability -t illeti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, de attól még nem az almás csatlakozó lett a világméretben elterjedt szabvány, nem azt használják mindenhol _is_. Jaaa, hogy olyan innováció, amit jogászok hadával körberbástyázva kizárólagosan megtart magának az almás cég, ergo nem a világot szeretnék jobbá tenni, hanem kizárólag a saját zsebüket tömni... Éééértem. (Bár ezt eddig is tudtuk róluk...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
olyan innováció, amit jogászok hadával körberbástyázva kizárólagosan megtart magának az almás cég, ergo nem a világot szeretnék jobbá tenni, hanem kizárólag a saját zsebüket tömni
Mutattam egy 2000+ forintos kábelt, azt mondtad rá, hogy drága.
Mutattam egy 500 forintos kábelt, azt mondtad rá, gagyi.
Valakinek nagyon nehéz a kedvében járni. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno nem nagyon szerették (és finom voltam) az utángyártott kábeleket, illetve jelenleg sem lehet - ha jól tudom- teljes funkcionalitású 3rd party almás kábelt kapni/gyártani, ez az egyik. A másik, hogy 13 éves(!) (Micro USB) csatlakozóról beszélünk, ami azóta is köszöni, és él és virul. Öt évvel később (2007 vs. 2012) jött ki az Apple a ligtning csatlakozóval. Akkor, amikor a microusb már kifejezetten elterjedt csatlakozótipus volt. Az usb-c meg jött két évvel később, és az elmúlt hat év alatt a legtöbb közép/felső kategóriás telefon már azt használja - kivéve az iPhone-t, ami "természetesen" a saját, proprietary csatlakozóját használja már nyolc éve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem én ezt, de akkor is az van hogy a microUSB gagyesz volt, jobbat kellett volna csinálni, és akkor ez a vita sem indult volna meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit eljárt felette az idő, még mindig csak USB2.0 átvitelt tud tudtommal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azóta szerencsére egyrészt:
végre sikerült megállapodni valami normális USB csatlakozóban, ami nem szar,
másrészt:
eljárt a kábeles töltés, adatátvitel felett az idő, szóval a design by committee már megint nagyon hatékony volt, hogy így 2 évvel a paradigmaváltás előtt képes volt kiizzadni magából valami használhatónak nevezhető technológiát, mielőtt az Apple megint obsolete-tá minősíti a mainstreamet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem teljesen igaz. Semmilyen USB atvitelt nem tud a Lightning, emiatt minden lightning kabelben van valamennyi elektronika. Viszont ez teszi lehetove, hogy teljesen generikus portkent hasznald, hiszen a benne levo 1 par digital lane emiatt kb semmit sem korlatoz.
Valamiert az Apple nem gyart "Lightning to USB 3" tipusu kabelt, igy nem tudod USB 3 sebesseggel a gepedre kotni. Ugyonakkor, gyart USB 3 to Lightning kabelt, amivel USB 3-as eszkozt tudsz a Lightning kepes eszkozodre kotni. Nyilvan az interface specifikaciojuk melyen hallgat arrol, hogy mekkora bandwidth lehetseges (az "EA Native Transport" mod kell ehhez egyebkent, de a google sem ad tul sok talalatot. MFi tagkent le tudom tolteni a doksijaikat, de igy hirtelen errol nem talaltam semmit. Ugyonakkor mindenhol leirjak, hogy ne ossz meg semmit, mert kizarnak a programbol). Az USB3 to Lightning adapter utan kotott USB3-as 1000mbps Realtek chipes Ethernet adaptert probaltam, ezzel sikerult 800 Mbps sebesseget speedtestelni Digi halozaton, a routerre kotott Ethernettel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jo ez a kornyezettudatossag.
Csak a porszem akkor kerul a marketinggepezetbe, amikor beperlik a szemettelepet, mert nem mindegyik iphone-t foldeltek el, hanem parat ujrahasznositottak belole...
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a probléma az hogy nem tudták újrahasznosítani mert eladták őket :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És aki megvette, az nem használja? Nem hasznos neki?
"Normális ember már nem kommentel sehol." (c) Poli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szerződés nem az volt hogy tovább adnak rajta. vagy szerinted a szerződés szegés az rendben van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor annyira agymosott vagy, hogy az erkölcsi erzekedet is elveszted. ^^
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szerződés arról szólt, hogy megsemmisitik őket. erre eladták. neked ez ok? tudod mit jelent az a szó hogy szerződés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kotelezettseg keletkezik, de nem mindenaron. A torvenyek felulirhatjak a szerzodesek pontjait.
Persze a "megsemmisito ceg" esetleges tevekenyseget semmi nem vedte. Ok azzal vedekeznek, hogy "nem a ceg volt", hanem 3 alkalmazottja a "ceg" (ceg felelossegre vonhato igazgatoi) tudta nelkul.
Az Apple azt probalja bizonyitani, hogy ceg tevekenysegeert felelos szemely tudott rola es nem ellenezte. Egyeb esetben jogilag a ceg nem szegett szerzodest. (Hanem a 3 munkavallalo szegett munkaszerzodest, amibol meg mindig nem kovetkezik az, hogy ki is lehet rugni oket, mert a munka torvenye is erosebb annal, mint amit a munkavallalok alairtak).
Ez nem ugy megy, hogy "alairtad, hogy a bank viheti a vesedet, ha nem tudsz fizetni, ugyhogy ne hoborogj". Es mar nagyon elegem van ebbol a buta "marpedig alairta/kipipalta, hogy elfogadja" hozzaallasbol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a védekezés egyébként meglehetősen halvány. Az alma nem azzal a három emberrel kötött szerződést, hanem a céggel, a cégnek kell felelnie a szerződésszegésért. Aztán majd behajtja az alkalmazottján vagy nem.
És valóban, léteznek jogellenes szerződések, amelyek részben vagy egészben semmisek, kérdés, hogy az adott esetben az újrahasznosítást vállaló cég vajon tud-e bármilyen jogellenességet igazolni? (erősen kétlem).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vilagon a gyakorlatban rengeteg dolog nem mukodne szerzodesszegesek nelkul. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na király, akkor ma kiderült hogy a szerződésszegés egy jó és szükséges dolog. köszönöm, ma is megtudtam valamit a hupon. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki mondta hogy jo?
En azt mondtam, hogy neha szukseges rossz.
LG-s pelda: kipipalod, hogy nem indithatsz ellenuk class action pert ha szar a termek. A gyakorlatban megis indithatsz, mert a torvenyek ezt felulirjak. Az ilyen birkak mint te viszont akkor sem vedenek a fogyasztoknak ezt a jogat, mert "szerzodesszeges".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát ha te leadsz nekem 100 ezer eszközt hogy semmisitsem meg, fizetsz x millió dollárt majd én ennek nem teszek eleget és eladom plusz x millió dollarert akkor te azt mondod majd nekem hogy “ja semmi para, belefer haver, szarni bele hogy papirt írtunk róla”
most már vagom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De mi a megsemmites? Nem tunik el.
Elfoldelik fel meter sar ala. Ennel minden jobb hogyha egy ideig meg kinn lehet tartani.
Ujrahasznositjak? Megis mit es milyen aron mekkora kornyezetszennyezes mellett?
Nem lehet mindent ujrahasznositani. Foleg nem gazdasagosan. Foleg nem kornyezetszennyezes nelkul.
Ennek az ertelmetlen kornyezetszennyezesnek ara van. Csak a tarsadalom viseli. Moralisan is teljesen elitelendo. Akarmit irsz a szerzodesbe.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az e-hulladékot pont nem elföldelik (mint magyarisztánban), hanem valóban újrahasznosítják - elég sok értékes fémet lehet belőlük kinyerni ugyanis...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dolgoztam elektronikai hulladek ujrahasznosito telepen.
Nem kell bemutatni, koszi. Tovabbra is tartom a velemenyem.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ti így csináltátok, akkor semmivel sem voltatok jobbak a sarki szemétkupacnál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ezt mondtam. Hanem probaltam elmagyarazni neked, hogy a jog hogy mukodik. A masik szalban elhallgattal, ahol reszletesebben magyaraztam el. :) Es itt azzal ellentmondoakat irsz epp.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Következő modellnél már telefon se lesz benne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az már legalább biztosan nem merül le.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kevered a GNOME3 csapattal. Az Apple a telefont azert belerakja. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a gnome3 nem tesz iPhont a csomagba? vagy iGnome3at?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mostmar orulok, hogy beepitett aksi van az iPhone-ban. A vegen meg kitalalnak, hogy kornyezetvedelmi okokbol nem raknak aksit a dobozba, hasznald a regivel ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kurva szar érzés lesz 1-2 embernek mikor rájön 2-3 éven belül hogy már egyik gyártó sem ad majd adaptert egy EU szabályozás miatt. akkor majd mit mondanak? kit lehet majd szarozni?
milyen gáz már, hogy azt hiszik szegények, hogy az ő gyártójuk nem a profitra hajt hanem az igényeik kielégítésére?
nagyon mókás látni, hogy ugyanaz játszódik le mint a jack elhagyásnál. a gyártók most reklámozzák, hogy ők még adnak töltőt. aztán hopp! :D 1-2 birka most bekajálja hogy ők milyen jó arcok, utána náluk is ugyanez lesz. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En meg most is kurvara orulnek annak a jack dugonak. 3 havonta kinyirok egy lightning --> jack adaptert es szerezhetek masikat (igen, gyari Apple-ost, bar legutobb nem azt vettem es ugy nez ki ez jobban birja). Es ott is az volt a legkiakasztobb, hogy az Apple nem tette tobbet a dobozba, holott eselytelen, hogy meglegyen az elozo, ha hasznaltad.
Akkor fogom azt mondani, hogy "vegulis nem kell", ha legalabb lesz egy lossless wireless fules technologia, amit tamogatnak vegre. (Mas gyartoknak se nagyon van).
Abban viszont egyetertek, hogy igen valoszinu, hogy 2022-re a Samsung Galaxy es a Google Pixel sorozat is fixen charging brick nelkul kuldi majd a telefont by default.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nemtom, én 5 éve nem dugtam semmibe se jack dugót, van mindenre jó wireless megoldás.
ha olyan nagyon komoly audiofil lennél mint amennyire megpróbálod előadni, akkor vennél egy rendes dac-ot, nem az apple felé átalakítóval kínlódnál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"van mindenre jó wireless megoldás"
Nincs. Volt egy masik okoskodo majom, aki azt allitotta, hogy van. Aztan pislogott, mikor vakteszten megallapitottam hogy tomoritett DSP-s megoldassal megy a zene Tidalrol, vagy DAC-rol jackkel.
Ezert a mondatodert az egesz zenesz vilag igenyesebb tengelye kirohogne.
Az analog hangnak nincsen parja mar onmagaban. De ha mar ugyis digitalis hangot konvertalunk analogra, a konverziokbol erdemes csak egy jo DAC-cal egyetlen digitalis --> analog iranyu konverziora csokkenteni a konverziok komplexitasat a legtokeletesebb eredmeny elerese erdekeben. (Egyebkent az Apple-fele lightning --> jack atalakitoban levo DAC meglepoen jo olcsosaga ellenere, csak folyton elszakad benne valami :( )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az airplay lossless, de ne foglalkozz vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor linkelj egy AirPlay-es akkumulatoros fejhallgatot, hulyegyerek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mindig jót nevetek azon aki azt hiszi hogy az utcán sétálva meg buszon ülve elérhető a tökéletes audiofil élmény. :D mindezt egy 10 dolláros vacak kiegészítővel. :DDDDDDDDDDDDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert csak a buszon hasznalhatsz fejhallgatot? Matol csak a te kedvedert nem veszem fel itthon, igazad van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az otthonomba nem fogok fej/füjhallgatóval bohóckodni. erre a célre hangszórókat tartok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor linkelsz nekem egy Airplay-es analog erositot? Vagy azok meg mindig jackkel mennek? :O
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
veszel egy airport expresst szarérhugyér, van rajta jack meg optikai kimenet. arra kötöd rá amire akarod. de nagyon sok erősítőben van már airplay. melyik része nem elég?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Airport Express discontinued. Mas megoldas?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tudom, nálam a mai napig tökéletesen működik. még sw update is jött rá airplay 2.0 támogatással szóval multi roomot is tud már.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég naiv elgondolás azt hinni, hogy egy tetszőleges mobiltelefonon bárhol előfordul analóg hang. (ettől függetlenül egyetértek abban, hogy a legegyszerűbb és legolcsóbb analóg kimenet megsprórolása aljas dolog volt, ebben ne legyen vitánk).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem irtam olyat, hogy mobilon lenne analog hang. Annyit irtam, hogy single DAC > lossy DSP es hogy single DAC > digital --> analog --> digital --> analog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De miért lenne egy tetszőleges BT (vagy akár az USB/Lightning átalakító) headset esetén két DA/AD konverzió? A különbség "csak" annyi, hogy az egyetlen DA konverzió az a telefonban történik meg és kijön a Jack aljzaton, vagy pedig digitálisan megy ki a BT-re és a fülhallgatóban történik meg a DA konverzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BT eseten mas baj van: 2 lossy compression egymas utan + DSP-s feldolgozas.
Nezz utana DSP es DAC kozti kulonbsegeknek, meg veszteseg nelkul is van boven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 havonta kinyirok egy lightning --> jack adaptert
Pár éven belül megoldódik ez a problémád:
https://www.theverge.com/2020/10/14/21515789/apple-portless-iphone-mags…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem. Ekkora passzatszelet nem fognak tudni fingani. De az almot es az iranyt latom. De ott mar tenyleg jobban fog fogyni az a model, amelyiken van port.
CarPlay legtobb implementaciojahoz is kell egy lightning kabel kapasbol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
létezik wireless carplay. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, csak az elmult evekben kiadott CarPlay-es autok 1%-a sem tamogatja. Vagy vegyenek az emberek 2021es iPhone-hoz egy 2022-es kocsit? Csak a hulyenek eri meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ekkora passzatszelet nem fognak tudni fingani
Biztos, hogy nem hagyják le az optikai meghajtót a laptopokról, mindenki használja!
Biztos, hogy nem hagyják le az memóriakáryta portokat a laptopokról, mindenki használja!
Biztos, hogy nem hagyják le az jack aljzatot a telefonokról, mindenki használja!
Biztos, hogy nem hagyják le az ujjlenyomat olvasót a telefonokról, mindenki használja!
Biztos, hogy nem hagyják le az töltőfejet a telefon dobozából, mindenki használja!
Azért na. Az Apple-ről beszélünk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na jó, de akkora passzátszelet azért ők se tudnak fingani hogy a floppy meghajtót leszedjék a gépeikről. mindenki használja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mind az ötöt használom ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyiket se használom ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erdekes, hogy ezeknek pont a felevel ertettem egyet.
Floppy, cdrom, mem kartyaolvaso.
Es az indoklas a legerdekesebb, ami miatt egyetertettem vele: akinek annyira kell, majd radug egyet egy kabellel.
;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amugy ha tizedannyit sikerul eladni a magsafe-es toltokbol, mint amennyit projektaltak, te is tudod, hogy megy a kukaba a "portless iPhone", mint otlet. :)
Valoszinuleg arra alapoztak, hogy van egy hangos kisebbseg, aki "sosem szokta mar hasznalni a kimenetet", meg "csak vezetek nelkul tolt".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is benne van a pakliban, de ha valamelyik gyártó ezt meglépi, az az Apple lesz.
Hiába kérdezed meg a usereket, hogy mit akarnak, ők maguk sem tudják. Az átlag ember inkább konzervatív, mint újító és lassabban követi le a változásokat.
People don't know what they want until you show it to them. That's why I never rely on market research. Our task is to read things that are not yet on the page.
Steve Jobs
Azt is tudjuk, hogy a portless telefon ötlete már régóta foglalkoztatja az Apple-t. Sir Jony Ive ezt nagyjából az iPhone X designjával, de bármiféle port nélkül gondolta.
Azt is tudjuk, hogy a jövő vezeték nélküli. Egyszerűen felesleges az az egy mozdulat (kettő a kábel megfogásával együtt), amivel bedugod, ha nincs rá szükség. Azok, akik csak azért is ragaszkodnak az ósdi megoldásokhoz, mert azt ők úgy szokták meg, szóval az úgy van jól, az Apple szempontjából nem számítanak.
I've come up with a set of rules that describe our reactions to technologies:
1. Anything that is in the world when you’re born is normal and ordinary and is just a natural part of the way the world works.
2. Anything that's invented between when you’re fifteen and thirty-five is new and exciting and revolutionary and you can probably get a career in it.
3. Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.
Douglas Adams
Az Apple mindig is az innovátorokra és az early adopterekre célzott. Nem véletlen, hogy általában 10-30%-os a piaci részesedése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez rendben van, de a jack es az ujjlenyomat kivetelevel mindig adott is tokeletes alternativat. Es az igazan hatekony esetekben "in the box". Es a tolto eseten nem erzem, hogy ezt megadna. Mas lenne, ha a magsafe korongot tette volna a dobozba, nem az usb c to lightning kabelt.
Csak azert innovalni, hogy innovalj, es ezen keresztul kenyelmes vagy felkenyelmes funkciokat kenyelmetlenre cserelj, nem fog olyan jol mukodni szerintem.
Ehhez jon hozza, hogy az Apple alapveto hozzaallasa is megvaltozott: "backupolj inkabb iCloud-ba es fizess", "fizess mar elo erre is meg arra is", "itt egy uj innovativ tolto, megveheted az iPhone melle", "itt egy uj Thunderbolt 3 formatum, vegyel magadnak hozza USB-A es displayport atalakitokat", stb.
Egy innovaciokra epito vallalat (pont, mint a Jobs fele Apple) ugy kezeli a piacot, mint a felfuto agat. Az emberek kinyitjak a penztarcajukat a kenyelemert cserebe. Ez a harmonia mukodott.
Ahogy most kezeli az Apple az ugyfeleit, ugy mar nem a felfuto agat, hanem a "bevalt fejosteheneket" szokas kezelni. A magsafe-re meg ra lehet mondani, hogy "kenyelmesebb ugy tolteni", de a portless inkabb elvenne a kenyelemfaktorbol, nem hozzaadna, es ez sosem volt ennyire nyilvanvalo. Laptopot nyilvan kenyelmesebb floopy es optikai meghajto nelkul cipelni. Csunya vastag USB-A miatt nem lehetett eddig vekonyabb, akkor lehet uj kabelszabvanyt kitalalni. A FaceID is ugy tunt jobb otlet, mig meg nem jelentek a maszkok.
De a "kabellel osszedugok ket eszkozt es egybol megy"-nel nehez kenyelmesebbet kitalalni. Abban valahogy nem tudok hinni. Amilyen wireless sync hibak repkednek mai napig mindenhol, nem tunik kenyelmesebbnek az elso komplikacio megjelenesetol kezdve semmikeppen sem. Ahogy desktopoknal is van, ahol soha nem lesz a wifi olyan megbizhato, mint az ethernet.
Hivhatom innovacionak azt, hogy egy appon megnyomok egy gombot, es azzal hivom a liftet a panelban. De az emberek leszarjak, ha konnyebb azt a femkorongot megnyomni, amit meg a Kadar rendszerben deploy-oltak oda
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Followup:
Hat ez az innovativ 15W-os magsafe tolto a 10W-ot se hajtja ki. Lassabb, mint az iPad tolto (12W). Csak 33%-kal gyorsabb, mint a Qi, pedig a duplajat igeri:
https://www.macrumors.com/2020/10/23/magsafe-charges-2x-slower-than-wir…
Ezzel parhuzamosan uj felhasznalok is megerositik, hogy a gyakorlatban kenyelmesebb a kabel a magsafe-nel:
https://www.macrumors.com/2020/10/22/iphone-12-12-pro-first-impressions/
Ugy erzem, hogy ez olyan lesz, mint a butterfly keyboard meg az Esc gomb: 1-2-3 evig szellel szembe pisil az Apple, aztan rajon, hogy ez igy nem jo. Nagy osszeget mernek tenni ra, hogy nem jon 2021-ben portless iPhone. 0.1BTC, mint tet? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pár milliárd szanaszét megtalálható töltő mellett lennie kell majd ugyanennyi USB-A - Lightning kábelnek is ;)
Nem is értem miért kell ezen a kábel dolgon fennakadni.
szerintem....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na evone, Hevi, egy kisebb joslatotok mar bevalt:
- A Samsung se tesz charging bricket a dobozba:
https://www.macrumors.com/2020/10/27/samsung-no-power-adapter-galaxy-s2…
A Samsungnak ket marketing irodaja van es az egyik most nagyon lekopte a masikat. :D
Joslataitokbol hatra van meg:
- A tobbi mockolo (Xiaomi, Google Pixel, stb.) se tesz charging bricket
- Tobbseg atall wireless chargingra
- Large scale elterjed a wireless CarPlay
- iTunes wifi sync elso lepese nem a kabeles first sync
- Wireless external disk
- Portless iPhone 2021
- Samsung mocks portless iPhone
- Portless Galaxy S22
En azt mondom, szerintem mar a "tobbseg atall wireless chargingra" step se lesz meg, az elterjedt wireless carplay vegkepp nem. :) Tovabbra is tennek arra nagy osszeget, hogy nem lesz 2021-ben portless iPhone. De a charging brick hianya lehet industry standard lesz, mint az elhagyott jack.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De a charging brick hianya lehet industry standard lesz, mint az elhagyott jack." - A BlitzWolf márka kedveli ezt :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tobbseg atall wireless chargingra
Ez már bekövetkezett, nem? Mármint az Androidos gyártók nagy többsége(?) kínál Qi töltési lehetőséget.
A Samsungnak ket marketing irodaja van es az egyik most nagyon lekopte a masikat. :D
Komolyan mondom, az ilyenek miatt is tűnik egy cég nagyon amatőrnek :) nem igaz, hogy nincs valami kommunikáció köztük. Ha ilyen káosz van ott a marketinkeseknél, milyen lehet a cég többi része...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ilyen káosz van ott a marketinkeseknél, milyen lehet a cég többi része...?
Nem mintha ezen múlna, de vannak ott nagyobb problémák is mostanában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyugodjék békében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ez már bekövetkezett, nem? Mármint az Androidos gyártók nagy többsége(?) kínál Qi töltési lehetőséget."
Kinal != a userek hasznaljak is.
En utobbival kapcsolatban vagyok szkeptikus. Nagyon keves embert ismerek, mind iPhone mind Android vilagban, aki hasznal wireless chargingot egyaltalan. Es ahhoz kepest sok olyat ismerek, aki kiprobalta, es maradt inkabb a kabelnel.
Ezert vagyok ebben szkeptikus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván szar - jelenleg. Ezért kellenek olyan innovatív megoldások, amelyek (jelenleg) még nem működnek tökéletesen, mint az AirPower (elvileg újra törölték), meg a MagSafe.
Utóbbi esetén ez az első iteráció. Lehet bugos, lehet nem, nem próbáltam még. Nem is fogom legalább egy évig, a X-es nekem még bőven megfelel, majd valószínüleg a 13-asra váltok, ahol valószínüleg már ki lesznek küszöbölve a gyerekhibák. (Ha novemberben kijönnek az Apple Silicon MacBook Pro-val, ezért is fogok kicsit hezitálni, hogy legyek-e early adopter. A jelenlegit le kéne már cserélni, Inteleset nem szívesen vennék már, az Apple Siliconos első szériának meg ki tudja milyen problémái lesznek kezdetben).
Optikai meghajtó elhagyására, jack-re is azt mondták, hogy az Apple a hülye, aztán szinte minden gyártó beállt a sorba.
A jövő vezeték nélküli (dugó nélküli, mert fent már belém kötöttek, hogy "dehát az is vezetékkel csatlakozik az elosztóba").
Hogy ez idén, jövőre, 5 év vagy 10 év múlva jön el, nem tudom. De ha arra gondolok, hogy 10 éve mennyi kábelt dugdostam ide oda a PC-n, telefonon, meg most, akkor az irány jól látható.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni