Fórumok
Sziasztok!
Domaint és hosting szolgáltatást veszek a Webonic-tól, és ehhez mail szolgáltatás is társul. A címet felvettem a gmail fiókomba, innen történik a levelezés. Előfordul viszont, hogy némely üzenetem gmail-nek küldve spam-be kerül. Pl. Ez:
"Kedves XY!
Arra szeretnélek kérni, hogy az alábbi adatok mentén rendezd fizetnivalódat (**** Ft):
Kedvezményezett: ****
Bank: ****
Bankszámlaszám: *****
Köszönöm szépen!
Üdv:
XY"
Nincs saját mail szerverem, felhasználó vagyok, fizetek érte, nem spammelek. Mit tehetnék, hogy célba érjenek a leveleim? Kérhetek valamit a szolgáltatótól, amivel ezt biztosítani tudja nekem?
Köszönöm a segítséget!
Hozzászólások
Nulladik lépés: ennek az outputját másold már be légyszi. Vagy legalább headert, vagy bármit, ami segíthet. :)
https://mxtoolbox.com/deliverability/07d06994-340b-4eb8-9218-1b771d3ba2…
Ha jól látom ez pont egy olyan levél, amit nem jelőlt meg spam-ként.
Tudsz olyan headert mutatni, ahol a cimzettnél ténylegesen spam-ba került?
mondjuk az is lehet, hogy a tartalma alapjan valami mesterseges unintelligencia SPAM-be sorolja, elegge nigeriaiherceges szaga van neki
Ezt ki lehetne védeni, ha képi formátumot tartalmazó pdf-ként küldené. Azt az AI nem tudja elolvasni, vagy csak rettenet rossz hatásfokkal, így jó eséllyel nem szűri ki.
“A computer is like air conditioning – it becomes useless when you open Windows.” (Linus Torvalds)
Már évek óta el tudja olvasni közel 100% hatásfokkal. Ahhoz, hogy ne tudja elolvasni, valami olyan irka-firkás háttérgrafika kell a szöveg alá, ami az embereket baromira idegesíti ha még el is tudják olvasni.
Én ezzel szoktam az első kört futni:
https://www.mail-tester.com/
Három tippem van:
Az utolsó könnyen tudod tesztelni, ha jelentősen változtatsz a tartalmán. Érdemes lehet a szolgáltatónak is írni, hogy mit látnak.
Konkret esetben az, gmail-en keresztul levelezik, ahol meglehetosen figyelnek erre.
Ha Gmail-ben veszi fel a fiókot, akkor ott POP3 és SMTP-t ad meg, és a Google azon a megadott SMTP-n küldi ki, a nem GMail/GoogleApp-ba felvett domaines emailt.
Minden esetre majd a topiknyitótól megtudjuk merre indult és mi segített ténylegesen.
áh, egyből arra gondoltam, hogy felvette a domaint G Suite-ben.
Akkor első körben ezzel kezdeném.
És ha kicseréled a mentén szót?
+1
Alapján?
Ez egy fizetési felszólítás? Mert ha igen, akkor ne pénzkérő levélnek hívd, mert azt én is spamba tenném :-)
Nyugodtan írd a levél tárgyába: Fizetési felszólítás, vagy finomabb formában: Emlékeztető elmaradt befizetésre.
Na de ha ő veszi a szolgáltatást, akkor miért ő küldene fizetési felszólítást?
Valamit nem kerek.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
> Na de ha ő veszi a szolgáltatást, akkor miért ő küldene fizetési felszólítást?
Az emailküldést, mint szolgáltatást veszi. Ettől még az eladott krecsányok árát szeretné behajtani a vevőin.
Gondolom, nyitsz náluk egy hibajegyet.