( thomek | 2009. 11. 12., cs – 11:52 )

Szép a videóbeszámoló :) Pláne a vírusíró kissrác aki utálja a windowst ezért lesz a következő gépe mac.
Azért az ms és kapcsolt részeinek színvonala eléggé kezd a zéró felé tendálni, íme 1 példa:

AZ ITfactory cégtől kapott a cég ahol melózóm egy hát .. nem is tudom mit:
Szószerinti idézet a levélből:

"Windows 2008-as képzés indul! (akár online is végezheted)
Windows 2008 rendszerfelügyelet, avagy hogyan használjuk ki a Windows Server 2008 ezernyi lehetőségét.
Mottó: - A Windows mindent tud, még azt is, amit nem!-

további infó: www.itfactory.hu/osz

a levél még tartalmaz további marketing szart is, pl leírja hogy a pannonnál mi a szitu:
"A Windows7 és a Windows Server 2008 R2 szakmai premierjén Kovács Zsolt, a Pannon Üzleti Alkalmazások Üzemeltetési osztályának vezetője bejelentette, hogy a telekommunikációs cég már elkezdte az átállást a Microsoft legújabb operációs rendszerére. Mindez elmondása alapján több mint 400 szervert és 2000-nél is nagyobb számú munkaállomást érint, amelyeket egy év alatt fokozatosan állítanak majd át, elérve a 97% szintet. Az osztályvezető az átállás indoklásaként a fejlett energiagazdálkodással elérhető költségmegtakarítást, a mobilitás nagyobb támogatását emelte ki, hozzátéve hogy az XP ma már nem képes megfelelően támogatni a Pannon üzletmenetét. Mindez az elmondása alapján 200 alkalmazást is érint, amelyek java kompatibilis a Windows 7-el. Még elmondta, hogy a Windows Server 2008 R2 bevezetésével együtt a BranchCache ésa DirectAcess használatának a lehetőségét is vizsgálják még."

Na most az ilyen tömény szartól kap az ember idegrángást, a csóka szerint a "jobb energiagazdálkodás" miatt váltanak, haha szervereken meg munkaállomásokon mi? Hogy meg fog lepődni hogy nem lett kisebb a villanyszámla, pláne hogy a gépek többségét cserélni kell, mert az 5 éves konfigokon mégis csak lassabb a 7-es mint az Xp.
Azt mondjuk kifejthette volna hogy pontosan mi az a cégének az üzletmenetében amivel az XP nem bír, a 7-es pedig igen, e nélkül az egész csak nyúlós bűzös marketing ganéj.