( psc | 2009. 09. 15., k – 19:43 )

"Fékezésnél söntölöd a motort egy egyenirányítóval, és eltárolod a fékenergiát, egy szuperkapacitásban."

A mai hibrid lexusok is visszatáplálják a fékenergiát. Ha egy ilyenben rálépsz a fékre, a fékbetéteket csak közelíti a tárcsához, de nem érinti hozzá, viszont a tengelyeket összekapcsolja a gnerátorral, ami nagyon nagy mértékben lassítja a kocsit, és a generátor közben áramot termel, amit az akkumulátorba töltenek. Amikor már nagyon lecsökkent a sebesség, és meg kell állni, vagy igazi satuféket nyomsz, csak akkor érinti a fékbetéteket a tárcsákhoz.
Meg a Forma1-ben a KERS is egy ilyen cucc (volt), mert mára szinte minden csapat kidobta (ott nem éri meg azt az 1 másodpercig 80+ lóerőtöbbletet az a 30kg plusz súly - ugye a Forma1-ben 1000le körül vannak a teljesítmények, a 80 le 10% sincs.)