( Chain-Q | 2008. 08. 25., h – 15:39 )

a hűtése (gondolom a farmotor miatt) katasztrofális volt, Balatonra úgy mentünk el kánikulában, hogy a motorháztető és a hátfal közé be volt aplikálva valami, hogy fenntartsa a motorháztetőt, hogy ki tudjon szellőzni a forró levegő. :)

Ilyesmire gondolsz? :) Egyebkent engem is mindenfele remtortenetekkel meg csaladi sztorikkal riogattak mielott Skodat vettem, de eddig semmifele komoly gondom nem volt a gepjarmuvel, pedig lassan 8500km-t raktam bele, alig fel ev alatt. Ami volt, az tobbnyire gumialkatreszek, a meg eredeti (25 eves) gumicsovek, tomitesek es bilincsek eloregedese miatt volt, meg fogyo alkatreszek cserejet jelentette, de a gumikon es az aksin kivul mindent filleres osszeg volt cserelni (5 meter benzin/vizcso 2500Ft, bilincsek 300Ft, szurok/szelepek/egyebek 3000Ft, tomitesek 900Ft, es hasonlok), es a 90%-at en is meg tudtam csinalni hazilag. Fel sose forrt meg, pedig 40 fokban Szegedre utazas autopalyatempoval es utana dugoban araszolas is megvolt, koppig pakolva. Szoval IMHO erteni kene hozza, meg figyelni a szerencsetlen jarmu veszjelzeseire, amig meg filleres beruhazassal es 15 perc szerelessel megoldhatok. Es akkor nem hagy ott az ut szelen. :)

Egyebkent meg ha hulye vagy, barmit szet lehet hajtani. Van ismerosom, aki a 3 eves kocsijabol taposta ki a lelket, mert meg a kotelezo olajcserekre sem vitte el... Aztan meg meglepodott, mikor Horvatorszagbol trelezhettek haza, beallt fotengellyel, kikonyokolt hajtokarral.

-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-