( Ago | 2007. 11. 02., p – 21:27 )

Ezt a hozzászólást tetkintsük úgy, mintha meg sem történt volna. Nagyon nagy különbség van, ha Trey megy be vagy a cég megy be, hogy "hahó, hirdetési felületem van". De ez csak az egyik rész: ha hirdetők jönnek, azokkal foglalkozni is kell, számlázás, pénzbehajtás, tárgyalás, szerződéskötés, jó kapcsolat miatt apró ajándékok küldése ünnepi alkalmakkor a kapcsolattartónak, stb. Ha Trey bemegy, azt tudja mondani: emberek, itt van 10000 számítógépbuzi/nap, mennyit tudtok fizetni. A nagy cégek meg nem erre vágynak: nekik a nagy hirdető cég elad 1m megjelenést, adott % bontásban, ahogyan az ügyfél kéri: menjen 15% az informatikai részleghez, a leglátogatottabb időben, vegyesen minden réteghez, menjen 10% a menedzserekhez, menjen 5% dedikáltan az informatikai menedzserekhez, a többi pedig általánosan a top5 látogatott lapon, főműsoridőben. Na, egy nagy cégnek erre van infrastruktúrája, Treynek nincs. Ezért éri meg nagy céggel üzletelni.