( SkyNET | 2025. 08. 14., cs – 23:12 )

Kupont nem adhat és vis majorra sem hivatkozhat, vagy megjavítják vagy a pénzt kell visszaadni. Ilyen "levásárolható a termék ára" nincsen, ezzel a tájékozatlan vevőket akarják átverni.

Ez nem ilyen egyszerű. Vidd el a szervizbe, kérd a javítását, játszd el a laikust. A jótállási idő már lejárt, de szavatossági idő még tart. Ha nem is tudod bizonyítani, hogy már akkor hibás volt mikor vetted, vidd arra a beszélgetést hogy javítsák meg, kifizeted, meg mert neked kell az okosporszívód. Ügyesen, hangsúlyozva a smart funkciókat, és hogy a javítás átvételekor azt hogy tudjátok tesztelni stb. Ha erre kibökik hogy nem tudják javítani, vagy ha a gépet megjavítják okos porszívó akkor sem lesz belőle mert az okossága egy megszűnt online infrastruktúrán alapult, akkor kezdheted a drámát. Ha másképp nem megy, jegyzőkönyv, és irány a területileg illetékes békéltető testület. Az EU-ban egyébként a digitális szolgáltatásokra is kiterjed a szavatosság. Nem hiszem, hogy a pénzed 100%-an visszakapod, mert az azt jelentené hogy nyertél az ügyön hiszen használtad a terméket és azt kétlem hogy eleve hibás lett volna, de valami egyezség lehet kijön belőle amivel előbbre vagy mint most. Vagy ha az sem, akkor így jártál, sajnos ez is benne van.