( BehringerZoltan | 2025. 06. 25., sze – 20:24 )

kh.hu kb 5 perc nézelődést követően: 

annak érdekében, hogy megbizonyosodj az e-bank oldal valódiságáról ellenőrizd a zöld lakatot a keresősáv 

Nyilvánvalóan a banknak kötelessége lenne naprakészen tartani azokat az információkat amik alapján a rendszerét bemutatja az ügyfelek számára és ami információk azt a célt szolgálják, h az ügyfelek eleget tudjanak tenni a bank részéről ugyan tőlük elvárt, de részükre áttekinthetően nem prezentált ellenörzési pontokról, amiket a különböző műveletek során meg kell tenniük, nehogy aztán a bank az esetlegesen beálló kárt az ügyfél gondatlanságára hivatkozva ne térítse meg. Ime a bizonyság h a bank az aki nem tesz eleget kötelezettségének, mert nem h az egyes banki műveletekre lebontva nem ad tájékoztatást az ügyfél által elvégezni szükséges ellenörzési pontokról, de még a téma komolyságát semmibe vevő általános hablatyolásban is elavult információt közölnek. 

Most akkor mit csináljon az ügyfél? Telefonáljon be, h neki nincs zöld lakat? És akkor mit mondanak neki, h az véletlenűl úgy maradt a szövegben? Hogy gondolják ezt? Mennyire lehet ezek után komolyan venni bármit tőlük? 

Na, miket írnak még?

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy készpénz-helyettesítő fizetési eszközzel (például bankkártyával, netbankkal, mobilapplikációval) való visszaélés esetén megvizsgáljuk a kárfelelősség kérdését. A kártérítési felelősség intézményünket nem terheli, ha a vizsgálat eredményeképpen az állapítható meg, hogy az ügyfél súlyosan gondatlan magatartásával hozzájárult a kár bekövetkezéséhez. A súlyos gondatlanság fennállásának kérdésében végső döntést a bíróság hozhat.

Jó kis fenyegetést, bíróságot! Bravó! 

Még mit? 

Hogyan védekezhetünk a hamis banki SMS-ek ellen?

  • töröld az SMS-t és a K&H nevében elkövetett támadás esetén kérlek értesíts minket

Ja, nehogy már legyen bizonyítékod a majdani bírósági eljárásban. Gyorsan töröld ki!