Hat azert egy glxgears altal kihasznalt 3d featurek szama 1%-a sincs a jatekokhoz szuksegesnek. az csak sima solid polifill, meg texturazni se kell hozza... en is megirom 5 perc alatt erre a via unichrome szutyokra, de attol meg nem neveznem atuto sikernek.
A nagyobb baj inkabb az, hogy csillio NV_ es ARB_ extensiont kell implementalniuk (a pixel/vertex shaderekrol nem is beszelve) amik a MESA-bol ugy ahogy vannak hianyoznak meg, tehat kb eselytelen hogy 2007 vegeig olyan driver keszuljon ami osszemerheto tudasaban a binarissal es mondjuk az xbill-en kivul valami komolyabb jatek elmegy vele.
Amit elerhetnek az egy kb olyan driver mint ami a matrox g400-hoz van, opengl 1.2 alap 3d muveletekkel, polifill, texturazas, alphablending, esetleg display listek. Ez eleg a compiz-nek es tarsainak hogy mukodjenek...
A sulyosabb dolgok (TC&L, shaderek stb) nem kis falat, es eloszor a MESA-t kene felkesziteni ra, mert addig nem tudjak hova beirni a driver kodot...
A'rpi