Na ma megnezegettem hol is tart a project. Meglepodtem, mert sokkal jobb mint amire szamitottam (par marha bejegyez egy sf projectet mert kitalaljak hogy nekik os nv driver kell aztan minden news-ba irnak rola es varjak hogy valaki megirja es becommitelje nekik...).
Egyreszt osszeszedtek innen-onnan (foleg a regi utah-glx driverbol) az alap regiszter listat es command queue formatumot, masreszt irtak egy tool-t ami a reg.lista felhasznalasaval egesz ertelmes olvashato formaban kidumpolja a command queue-t menet kozben. Ezutan egy sor alapmuveletet (poligon rajzolasa, textura beallitas stb) ledumpoltak a gyari drivert hivva mindenfele nv kartyakon, az eredmenyt meg lehet osszehasonlitani, ill. ez alapjan boviteni/pontositani a reg.listat. Innentol gyerekjatek visszafejteni a kartyak 3D-s mukodeset, es mar ott is tartanak mintha kiadta volna az nvidia a doksit. Persze attol meg jo sok munka kovetkezik ezutan, hogy ezt implementaljak is, de legalabb nem tok eselytelen a dolog.
A'rpi