( hajbazer | 2023. 03. 30., cs – 17:07 )

Nem az értelmes dolgairól beszéltem a Google-nak. Vannak azok is. A Maps ezek közé tartozik.

De egy Google+ például az ég világon senkinek nem hiányzott, csak akartak sajátot abból is, mert a sikermajmolás (értsd: A Facebook sikerének lemásolása) kötelező pénzégetési minimum az ekkora multiknál. Persze, hogy szarabbat csináltak. Facebook is próbálkozott azzal, hogy a user@facebook.com-ra lehetett e-mail-t küldeni. Bejött? Persze, hogy nem. Mindenkinek arra kéne fókuszálnia, amiben jó és tud reális eséllyel a legjobb lenni és nem a marketingasztalon tilitolizni. Plusz felismerni, ha valamely terület innovációjára a meglévő szakembergárdával eredendően alkalmatlan. Önkritika terén sajnos még van mit fejlődnie valamennyi multinak, ami azért nagy kihívás, mert a vállalati arroganciával fordítottan arányos. Utóbbi pedig szintén kötelező minimum a multiknál.