( ggallo | 2023. 03. 27., h – 12:44 )

A mi ügyfeleink ennél sokkal képzettebbek! Nálunk 50% felett van az, aki az első 10 másodpercnyi - vélt vagy valós - internet kiesés után factory reset-et csinál az eszközén (sajátja, nem szolgáltatói), aztán bejelenti, hogy nem működik az internet, menjen a szerelő. Mondjuk a bejelentéssel mininum a munkaidő végéig várnak (pedig már d.e. 10-kor eltűnt az eszköze a hálózatról), és ugye most azonnal megy is a szerelő (nem), De pl. csütörtöki hiba bejelentésével mindenképp megvárják a péntek délutánt, hogy ugye hétvégén náluk kezd a szerelő (nem)...

Sokszor ez úgy következik be, hogy az ótvar gépe lassú, és internet mindig is volt, csak lassabban jelenítette meg a gép az általa várnál. Vagy non-stop megy a letöltés 20 peer-rel, és Netflix már nem annyira acélos, mert nem akar nagyobb csomagra váltani. A vélt megoldás valahogy mindig a factory reset.

Ebben az az érdekes, hogy ha nekem - szakmabeliként - nagy ritkán ilyen factory reset-hez kell folyamodnom, akkor 10-20-30 percem is elviszi, mire kitalálom, hogyan kell az adott eszkönél csinálni, és sikeresen ki is vitelezem (elsőre sose sikerült valamiért). Ez a user-nek általában nincs 2 perc sem...