( ggallo | 2023. 02. 04., szo – 23:56 )

Hát, egy valódi márkabolt/showroom nyitási akcióját elég érdekes marketing stratégia lenne teljesen online és futárral bonyolítani...

Az Apple meg az iStyle szerintem senkitől sem kérte, hogy álljanak sorban. Az emberek ilyenek, hogy képesek sorban állni bármiért, amit jóval olcsóbbnak hisznek, mint az általuk ismert ár. Ez igaz akkor is, ha az adott cuccra semmi szükségük, sok embernek akkor is kell, mert olcsóbb, nem akar "lemaradni a lehetőségről".

Magyarországon mondjuk azt sem tartom teljesen kizártnak, hogy többen (sokan) azért álltak sorban, hogy aztán haszonnal túladjanak a kütyün kibontás nélkül...

Mondjuk az érdekelne, hogy aki beállt a sor végére a pláza túlvégén, mint ahol a bolt van, az tényleg azt hitte, hogy több száz darab készülék áll bent toronyba rakva, hogy neki is jusson száz akárhanyadikként?