( gee | 2023. 02. 02., cs – 00:00 )

A "történik valami a telefonnal/kártyával" dologra próbáltam rákérdezni itt fentebb.

Nekem jellemzően az volt a "történik valami", hogy a legutolsó feltöltés óta eltelt mondjuk egy év vagy mennyi idő, és egyszer csak nem működött a szolgáltatás. Ilyenkor pl. nehéz volt pótolni: személyes ügyintézés, Magyarországon.

Ha lehet online szerződést kötni és a QR kódot megkapni, akkor otthonról a fotelből lehetne megoldani a helyzetet.

Én egyébként végül oda jutottam, hogy kb. 5-6 éve nincs már magyar telefonszámom. 2FA-hoz nem használja a bankom, értesítéseket küld a külföldi számra is. A céges bankszámlámat nem tudtam rendesen használni magyar telefonszám nélkül a 2FA miatt, így az úgy ment, hogy az üzlettársam kapta a 2FA üzeneteket, elküldte nekem, én meg beírtam. :-D