( _Franko_ | 2023. 01. 30., h – 22:35 )

Ez egy CNP fizetési tranzakció. Ilyen esetben milyen lehetőségek vannak szerinted a 3DS megfelelésre az SMS-en kívül, ha nincs/nem működik az OOB?

Ezt volt a kifogásnaptáradban január 30-án?

Komolyan hagyjuk már ezt a faszságot. Q. E. D. az egész: ha van olyan Magyarországon évek óta üzemelő bank, amelyiknél nem kötelező és nincsenek ezért szénné bírságolva, lerombolva, felszántva és behintve sóval és a C*O feldarabolva kitűzve a vármegyetáblák mellé, akkor - lassan írom: n-e-m - k-ö-t-e-l-e-z-ő.

Jöhetsz újra az MNB-vel, az EU-val, egyéb HBR és RNBR rövidítésekkel, a bárkivel és bármivel, de attól még nem lesz kötelező. A kereskedő is mondhatja, hogy adott esetben picsába az egésszel, a bank is mondhatja, hogy adott esetben picsába az egésszel és az ügyfél is mondhatja adott esetben, hogy picsába az egésszel. Nem kötelező, hogy minden CNP tranzakció esetén kell legyen SCA, ezért van a rendszerben exemption policy, csak vannak bankok, ahol balfaszok ülnek és nem olvasták el idáig a dokumentációt és/vagy a risk assessment rendszerükben egy static false válasz mindenre.

Azért van az, amit említettem is, a MÁV alkalmazásban jegyvásárlás három opciót dob különböző bankoknál:

a, minden egyes nyomorult vásárlás esetén kell SCA,
b, az első vásárlásnál kell SCA,
c, adott értékhatár felett kell SCA.

Mondhatja azt a bank, hogy "ja, a merchant a MÁV és ez a balfasz minden nap vesz 150-500-1000-1500 forintért jegyet? Akkor maximum egyszer kérünk SCA-t, amikor pár ezerért vesz jegyet, hogy nem-e visszaélés, aztán legközelebb csak akkor, ha vesz egy első osztályú jegyet Párizsba csak oda." Van rá lehetőség? Van, lásd exemption policy. Szóval még egyszer: nem kötelező. Aki szerint kötelező és bankban dolgozik, holnap reggel a HR-él kezdjen, mondjon fel és keressen olyan nyugis állást, ahol bírja a munkával járó stresszt.