( _Franko_ | 2023. 01. 26., cs – 22:04 )

A kötelezőt jól-rosszul, de megoldják, a "jó lenne, ha lenne" az sajnos a legtöbb helyen "várhat" kategória, ahogy mondod, de jellemzően a rendelkezésre álló erőforrások véges mennyisége miatt.

Na, ezt is bekeretezem, ez annyira bullshit, hogy méréshatárt kellett váltanom a detektoromon... :D

De elmehetsz bármelyik olyan bankhoz, ahol szerinted rosszul csinálják, és eladhatod nekik a tudásodat, hogy hogyan lehetne jót és nagyot "gurítani" ezen a téren,

Amúgy voltam több banknál is, igen, volt olyan bank, ahol az üzlet is szárnyat kapott, amikor a HR összeszedte a tökeit és az IT-ról végre kibaszták a döntéshozó "nem, és nincs más alternatíva" embert. Hirtelen meg lehetett oldani, pénz se kellett hozzá sok.

MNB és minden egyéb elvárásoknak megfelelve, a rendelkezésre álló erőforrásokból (fejlesztők, tesztelők, illetve szükséges egyebekre elköltendő büdzsé).

Hagyd már a picsába az MNB emlegetését, a legtöbb esetben nem rajtuk múlik ez a dolog, hanem a banki balfaszokon, akik a legtöbb banknál belefásult "ma ezt azért nem lehet megcsinálni, mert ... pörget ... ööö... erős a napfolttevékenység", és folyamatosan azon jár az eszük, hogy miért nem lehet megcsinálni, ha valaki jön egy megoldással, akkor addig forgatják, amíg találnak valami faszságot, ami miatt nem lehet megcsinálni.

Ha van egy olyan magyarországi bank, ahol az adott dolog működik, ráadásul évek óta működik, akkor az MNB szerint mehet, hiába hivatkozik az MNB-re n+1 balfasz, n+1 banknál, hogy miért nem lehet megcsinálni. Meg lehet.