( kicca | 2023. 01. 26., cs – 12:36 )

Bennem fel sem merul, hogy versenypalyara valo versenyezni egy stock Tesla. Arra talan jo, hogy kimegy hobbiember tol 1-2 kort kisebb palyakon es hazamegy. Gyari gumival, gyari fekkel megcsinalja es kovetkezo evben majd megy megint bohockodni.

De aztan az F1 pilota sem hiszem, hogy komolyan gondolna egy Taycant vagy Model S-t vagy akar egy Bugattit egy versenyen. Bohoc szinten lehetnek ezek, egy versenyre optimalizalt eszkozhoz kepest.

Viszont az ember sztem Porche Taycant, Tesla S-t vagy mondjuk egy Lambot varosban, autopalyan fog hasznalni normalis korulmenyek kozott. Ott meg igazabol kb csak gyorsulas es biztonsag szamit. Abban meg felveszik a versenyt a szupersportautokkal az EV-k vagy neha meg jobbak is lehetnek. Innen indult a topic, hogy miert hasonlitgatjak. De raadausl meg alakjukat es kerekszamukat is lehet hasonlitani. Nem hiszem ilyen tipusu tenyeken felhaborodna sok autos. De valamiert szarul esik az embereknek, hogy EV-k tudnak gyorsulni. Akkor jon az, hogy sok eve melegedett akksi siman gyorsulgatasoknal is es akkor 2 sec helyett csak 2.3-2.5 volt gyorsulas mondjuk. Ezt mindig ki kell emelni. Gondolom valami lelki okai vannak, mert a valtozas/fejlodes az rossz es tenni kell ellene.

De teljesen jogos ettol meg, hogy f1 palyara, f1 autot kell beszerezni, nascar palyara oda optimalizaltat, stb. 4-500km/h autoval valo eleresehez meg egy repuloteret es egy bugattit.