( ricsip | 2023. 01. 24., k – 15:40 )

2-vel ezelőtti melóhelyen még voltam olyan barom, h. kiadtam a céges számomat az ügyfélnek. Holott ugye a céges email volt a standard kapcsolattartás, vagy ha több ember jött össze akkor konferenciahívás a céges bridge-en. Erre vége a projectnek, hónapokkal később 1x csak csörög a telefonom, vmi ismeretlen külföldi szám. Nem vettem fel, mert nem vártam senkitől onnan hívást. Se ügyelet se olyan munkakör ami miatt telefonon kellett volna akkoriban zaklatniuk. Csak újrapróbálkozik már 3.jára is, na mondom jólvan felveszem. Hát valami tök ismeretlen alak, aki ugyanannál a cégnél dolgozik ahol nekem volt 1 teljesen más projectem korábban. Valami leállásuk vagy bazmegjük volt, és hogy én annak a szolgáltató cégnek dolgozok akihez tartozik a szolgáltatás, és hogy márazonnal kezdjek neki a helyreállításnak. Háromszor magyaráztam el neki, hogy 1) igaz h. ennél a cégnél dolgozok, mint 150 ezer másik munkavállaló is de 2) semmi közöm ehhez a területhez nem hozzám tartozik és lövésem sincs kihez kellene átirányítanom az embert 3) és amúgy sem ehhez az ügyfélhez van rendelve a seggem, nem tudok ezzel foglalkozni. Illetve mi a francért engem hívott, jelentse be a hibát a service desk-en. Ő annak nem tudja az elérhetőségét, illetve a project manager akit ő ismer, az én számomat adta meg neki. Még zaklatott  következő pár napban, de végül nagy nehezen sikerült leráznom. Azóta egy ügyfélnek se adom meg soha sehova semmilyen telefonszámomat.