( kicca | 2023. 01. 24., k – 10:45 )

Ritkan megy az ember tenyleges versenypalyara barmilyen autoval szerintem. Oda sztem is keves lenne a gyari fek. Budget-"versenyezgetni" Nurburgringre meg van increased regen track modeban. Autopalyan meg jovanazugy, mert basic regenbol megoldja, ami oda kell, hiszen nem kell allandoan fekezgetni.

Szoval azert van hasonlitgatas sztem, mert gyorsulasa szupersportautoe. Arra a hasznalatra amire vettek az emberek ott pedig nem szamit, hogy nem versenypalya fekeket kaptal. De kozben jo erzes, hogy tudsz gyorsulgatni es azt a reszet megkapod egy sportkocsinak, amit hasznalsz is belole naponta.

Viszont palyara gumikat is cserelni kell, nem csak fekeket. Ez egy ilyen dolog. De amugy van lehetoseged nem csak 3rd party feket venni: https://shop.tesla.com/product/model-s-plaid-carbon-ceramic-brake-kit Ettol meg persze nem lesz versenyauto, marcsak a sulya miatt sem.