( Adamyno | 2022. 12. 10., szo – 20:56 )

Éerthető amit írsz, de nem te vagy a célközönség. Meetingre tessék M$ Windowst használni Teamssel és sima jack dugós fülessel egy közepes inteles gépről :D

Ezek már régóta divatcuccok. Amikor X éve egy telko társasághoz kerültem, ott volt egy ilyen előadás, hogy felvegyük a fonalat. Na ott volt egy olyan rész, hogy az Apple és a telefonok. Merthogy az almás cucc nem telefon. Az egy dolog, hogy lehet vele telefonálni. talán valami olyasmi definíciót használtak, hogy divattermék, de már nem emlékszem pontosan. Valószínűleg nem is tévedett aki ezt mondta. Ezért lehet a technológiailag átlagos cuccokat mocskos drágán eladni. Vevő oldalon kell egy kis sznobság hozzá, de az bőven található. Nem sűrűn veszek 50 ezres cipőket, de tavaly kaptam egy Nike-t. Nagyjából egy év múlva levált az orra, a másiknak meg a talpáról jött le egy rész. Nem hiszem el, hogy ennyi pénzért nincs olyan ragasztó, ami megfogja normálisan. Az olcsóbb cuccok miért bírják 10 évig akkor is ha füvet nyírok benne? Ebben meg csak boltba/melóba mentem párszor. Persze tudom, a tervezett elavulás. A nagy versentárssal (Abidas) ez soha nem fordult elő. Csak azért szoktam kidobni azokat a cipőket mert lárok egy másikat ami tetszik, utána befogom túrázni, szerelni, füvet nyírni és amikor már nem látszik a színe akkor megy a levesbe. 1-2x még a gépi mosást is túlélték. Na mindegy ez nem cipő topik csak itt is hasonló a helyzet. Egyszerűen a márkanév mögött már nincs semmi. Az évek során felépült a brand, most meg már megteheik, hogy az történjen, ami.