De ez se hírértékű, mert tudjuk, hogy ez a helyzet. Már nem is emlékszem, mikor olvastam erről, hogy lutri, lesz-e szabad oszlop, működik-e az oszlop és milyen gáz, hogy ahány cég, annyi app vagy kártya és előfizetés kell.
Talán az a cikk volt az első, amit a totalcar-on olvastam arról, hogy valahová Németországba mentek talán egy Nissan Leaffel. Talán 10 éve lehetett.
A Tesla sikerének egy nagy része szerintem az, hogy a Tesla nem csak az autót adja, hanem töltő infrastruktúrát is épít szerte a világon. Egy Tesla tulajdonos ezért jellemzően sokkal kevésbé van kitéve ennek az áldatlan helyzetnek, mint egy másik márkájú elektromos autó sofőrje.
Az lesz majd hírértékű, amikor azt jelentik be, hogy ez a helyzet megváltozott, szabványosítottak, és most már nem kell külön app, külön előfizetés, hanem mondjuk bankkártyával lehet bármilyen oszlopnál tölteni.