( belsodaniel | 2022. 12. 05., h – 12:49 )

Ide hoztal egy random orarendet, amibol rendszerszintu kovetkeztetest akartal levonni. Ezt meg mindig komolytalannak tartom.

"Aki tanár lett annak szerintem elméletileg tudnia kellene a tananyagot,, birtokában lenni a pedagógiai képességeknek."
A gyerekek meg nem egyformak, mas ertelmi szinten vannak, masfele magyarazatot igenyelnek pl matematika es nyelvi orakon. Van, aki konnyebben tanul nyelveket meg matekot, mint masok. Ilyenkor boven lehet szukseg arra, hogy megfelelo modszereket elsajatitson a tanar - ha meg nem rendelkezik ilyen iranyu tapasztalattal - ami ugyszinten idot igenyel. De tovabb is mehetunk azzal, hogy pl a tanarok is tanulhatnak uj dolgokat, kepezhetik tovabb magukat olyan temaban, amibol nem kaptak felkeszitest a tanulmanyaik soran. A pedagogia is fejlodik, szoval abbol plane nem art a tovabkepzes. 

"Most ugyan ezt az érvelést képzeld el orvosok esetében. A háziorvos a rendelési idő első két órájában felkészül a betegekre és átolvassa az egyetemi jegyzeteit."
A jelenlegi haziorvosi hiany mellett egyre kimerultebbek ok is, egyre kevesebb ido ES energia jut a betegekre es az onkepzesre is.