( SkyNET | 2022. 12. 04., v – 12:25 )

A kötelező pihenőidő a sofőrre vonatkozik, négykezes munkarendben váltott sofőrrel a kamion mehet. Cserefelépítményes, vagy reptéri melós szállítmányozásban meg a hosszú töltési idő lesz a korlát, azok nagyon pörgős és feszített idős munkák, szinte semmi tartalék nincsen bennük. Egy sofőrnek egy műszakban a 800 km nem nagyon valószínű hogy összejönne, 700 is akkor ha minden jól megy. De ez azt jelentené, hogy teljesen kihajtották az akksit, olyat viszont egy sofőr sem csinál, hogy 100-200 km útnyi tartalék alá menjen az üzemanyag. Ha egy autó 500 km megy egy műszakban, az viszont már nem annyira jó, főleg ha ez nem a külső körülmények miatt alakul így, hanem ha a vontató képessége ennyi csak. Na de majd kiderül, eddig a Tesla minden modellje rácáfolt a kétségekre, és nagy piaci siker lett.