( kincza | 2022. 12. 03., szo – 13:25 )

Sziasztok,

A következő a sztori-m: Vodafone üzleti ügyfelek vagyunk, amelynek keretében több telephelyünkön is van Vodafone business kábeles net előfizetésünk. Az egyik telephelyről kiköltöztünk, majd ezek után kértem az adott címre vonatkozó szolgáltatásunk megszüntetését. A kérést annyira jól teljesítették, hogy mindenféle értesítés nélkül bontották a szolgáltatást a másik telephely előfizetésére vonatkozóan is. Ez már két napja történt, azóta a "társosztály" dolgozik az ügyön, hogy helyrehozzák a saját hibájukat. Már megtettem minden általam ismert lehetséges intézkedést (hibabejelentés, panasz, 4 óránként érdeklődök a társosztály hogyléte felől) de még semmi nem történt. Illetve annyi, hogy az eszközöm kapott egy XXX.catv.fixed.vodafone.hu. címet, de azon semmi nem érhető el, még az átjáró sem. Megkérdeztem, hogy mi ez a cím, de arra azt mondta a Gizi, hogy nem tudják, hogy mi lehet.

Az elmúlt időszakban elég sok problémám van velük, rendszeresek a szolgáltatáskimaradások, (főleg éjjel, gondolom ezerrel megy a pegasus install). Az is furcsa, hogy nincs állandó policy-jük arra, hogy egy szolgáltatást milyen fizikai feltételekkel hajlandóak bontani. Egyszer azt mondják, hogy csak akkor csinálják meg, ha leadtam az eszközt, máskor meg azt mondják, hogy csak a bontás után 2 héten belül kell eljuttatni hozzájuk. Most az volt a policy, hogy le kell adnom, így nem értem, hogy hogyan tudták megszüntetni mégis azt a telephelyet, aminek nem adtam le az eszközét. Fene sem igazodik ki ezeken :-(

 

üdv,

kincza