( influencer | 2022. 11. 30., sze – 13:43 )

Nekem ezzel a szűréssel kapcsolatban az a fő kérdésem, hogy milyen alapon kell egy szolgáltatónak az ügyfél által feltöltött tartalmat jelen esetben koronavírus szakterület lévő állítások valóságtartalma alapján szűrni, amikor ez egy üzleti vállalkozás. Mikortól kell egy szolgáltatásnak ezzel foglalkoznia a saját költségén, hogy meg tudja ítélni, mi lehet igaz, mi nem?

A másik, mi van, ha itt a témában nem egyértelmű teóriákat írnak? Nekem kell szakembert fizetni, aki eldönti, hogy igaz-e jelen álláspont szerint az a koronavírusos témában lévő állítás?

Ha azt találják ki, hogy illedelmesen kell beszélni a saját vállalkozásom fórum oldalain, akkor vegyek fel embereket, hogy ezt betartsák?

Ne értsétek félre, nem azzal értek egyet, hogy a Twitteren már ezzel nem foglalkoznak. Maga a szolgáltató általi kötelező irányelvekkel nem értek egyet, hogy ez a szolgáltató költsége.

Ha a HUP.HU kommentjei között van olyan koronavírussal kapcsolatos, jelen tudományos állás szerinti hamis állítás, az kinek as költsége, hogy törölje azokat?