( kroozo | 2022. 11. 30., sze – 08:49 )

Próbálhatod csavargatni, de igen, lassitod a forgalmat, igen, tudatosan, és igen, ez veszélyforrás. A valóságban. A fejedben lehet hogy nem.

Nem a forgalmat lassítom tudatosan, hanem szépen csinálom a dolgomat. De most már kezd érdekelni, hogy milyen rettenetes veszélyforrás ez a belsőben 110-el? Napi szinten járok az M0-n, ahol az a limit, és kezdek félni. De hajlanék a gyanúperrre, hogy mivel ez egy teljesen normáis szituáció, hogy ott valaki nem 130-al megy, ezért az egyetlen komolyan számbajövő veszély az, hogy a hátul jövő szívinfartust kap.

És akkor még örülhetsz ha pl. 130nál nem villant ki a 150 -el odacsattanó bmw -s (igen, szabálytalanul közlekedik, de nem rendőrködni járunk az utakra).

Igen igen tudom (képzelt), szabályt betartani kizárólag az elől menőnek kell, a hátul menőre természetesen ezek nem vonatkoznak, az ő szabályszegésük axióma.

A defenziv vezetés része pl az, hogy az ilyeneket nem móresre tanitod a tötyizéssel (=veszélyforrás)

Nem tanítok senkit móresre. Értem, hogy azt hiszitek körülöttetek forog a világ, de nem.

hanem elengeded őket önérzetes picsogás nélkül.

Igen, látom önérzetes picsogni is csak hátulról lehet.

hanem elengeded őket önérzetes picsogás nélkül. Majd a trafi meg a rendőr móresre tanitja őket, az az ő dolguk, és nem a tiéd.

Nem kell őket tolva villogni, hanem szépen lelassítasz mögöttük önérzetes picsogás nélkül, majd a rendőr móresre tanítja őket, az ő dolguk, és nem a tiéd.

Tehát a biztonságos és jogszerű közlekedés: tükörbe néz, és csak csont üres terepen "előzünk" 110-zel.

Szép teória, kár, hogy semmi nem támasztja alá.

Komolyan, elképesztően szánalmas ez a kettősmérce, amivel próbáljátok kimagyarázni, hogy nektek miért jár.