( kroozo | 2022. 11. 09., sze – 12:11 )

>  Pl. nekem a Leaf-en nem fogom üresbe tenni, kézifékezni, mert minden szempontból kényelmetlen és hülyeség is. N-be tenni kacifántos, tippre újabb autómatáknál is így van.

Bár egyetértek, én se szoktam ezt csinálni, meg szerintem az emberek 90+% százaléka sem (sőt, nekem a mazda auto holdja szerintem konkrétan csak annyit tesz, hogy nyomja helyettem, ha megkérem, nem a kézit húzza fel), de egyébként mi lenne a kacifántos N-be, vagy P-be tolni? 

> A gyártóknak kellene pl. egy olyat csinálni hogy ott a tolatóradar távolsága, tehát tudhatja hogy áll-e mögötted valaki amikor nem mozog az autó és nyomod a féket. Minden adat megvan hozzá. Ebben az esetben csökkenthetnék a fényerőt pl. a felére, vagy ilyesmi.

Szerintem ezt szabályozás miatt nem lehet. Mondjuk engem nem zavar se ez se a köd egyébként se. 

Sőt, ködnél már láttam én olyat, ahol egyébként a hátsót csak akkor lehet lenyomni, ha az elsőt is lekapcsolod, látni meg szeretnék ködben.