Akárhányszor elmondhatod, hogy a felhasználó a hibás a rendszer összeomlása miatt (konkrétan a népszámlálás 2022 esetében), de a sok ismétléstől még nem lesz igazabb az állítás, nem így van. Tetszőleges számú felhasználó hibáztatás után is annyi marad az igaz, hogy szar a rendszerük (és itt nem csak a szoftver/kiszolgáló rendszert értem, hanem magát a szavaztatási rendszert).
A felhasználó semmilyen módon nincs tájékoztatva a limitekről, semmilyen módon nem tudatja vele a rendszer a pillanatnyi állapotát és semmilyen módon nem segítik elő a döntését, hogy mikor töltse ki a kérdőívet. Így kizárólag a felhasználó dönt, és ha a rendszer készítői teljese a felhasználóra bízzák ezt a döntést, akkor számoljanak azzal, hogy nagyon sokan fognak ugyan úgy (szerinted rosszul) dönteni az időpontot illetően.
Érdekes, Covid oltásra nem lehetett csak úgy beesni tetszőleges időpontban, mert limitált volt a kapacitás - mint itt, csak itt nem az emberi, hanem a számítási. Akkor ott miért lehetett vezérelten elosztani a terhelést és itt miért nem lehet? Miért a felhasználóknak kell belátónak lenniük úgy, hogy még csak meg sem kérték őket, hogy belátóak legyenek (mondjuk hiába kérnék, de az már egy másik kérdés).