( bucko | 2022. 10. 13., cs – 22:50 )

Ezek a "szakmunkások" alvállalkozók. A UPC alkonyán részletesen elbeszélgettem egy ilyen drótozóval. Igen kemény feltételek alapján válogatták és vizsgáztatták őket.

Ha a Vodafone nem rendelkezett vezetékes szakemberekkel, akkor java részük maradt.

Ez az egyszerű szakmunkás pl. hozzáfér a hálózat diagnosztikai és statisztikai adataihoz és értelmezni is tudja a méréseket.  Ugyanígy, ha nem droid típusú ügyintézőt csípsz el, akkor tájékoztat pl. a dróton mért zajról.

Megjegyzem: Itt a hupon a sok-sok (villamosmérnöki/műszaki informatikai 5éves MSC papír a BME-ről) szakember a deháténfizetekezé'!! hozzáállással (nem) próbálja megoldani a problémát. Pedig sokkal előbb lesz hálózat, ha magad is elvégzed a diagnosztikát. Hátha nem is náluk van a hiba és/vagy pampoghatsz, de egyszerűbb, ha megoldod. Jómagam a 0,5 Mb/s sebességtől vagyok UPC előfizető, de szerelő - a bekötésen kívül - csak egyszer járt nálam, pont egy kontakthibás kábelt cserélni. Az se az ő hibájuk volt.