( gelei | 2022. 09. 28., sze – 12:48 )

Akkor nem kellett volna emiatt inkább meglépni?

Mármint mit, az állam belépését a piacra? Teljesen mindegy, ha egy másik cég vette volna meg őket, akkor is azt mondanám, hogy ez így egy rakás szar. Vonatkoztass el az államtól egy pillanatra: annyi volt a megállapításom, hogy egy M&A után az új tulajdonos képtelen üzemeltetni egy ügyfélszolgálatot. 

Szerintem mindenki tudta, hogy baj lesz. Nem  volt választás.

Szerintem nem a lényegét fogtuk meg a problémának.

2022-ben így kellene működnie egy közmű átírásnak:

  1. ügyfélkapu login (új vevő)
    1. ügy kiválasztása
    2. formot kitölt (óraállással, mindennel)
    3. submit
  2. ügyfélkapu login (régi vevő)
    1. approve
  3. netbank login (új vevő)
    1. csoportos beszedést beállít
  4. done

Ennek már évekkel korábban kellett volna megtörténnie, nyilván nem most kellene egyik napról a másikra összetákolni.