Akkor nem kellett volna emiatt inkább meglépni?
Mármint mit, az állam belépését a piacra? Teljesen mindegy, ha egy másik cég vette volna meg őket, akkor is azt mondanám, hogy ez így egy rakás szar. Vonatkoztass el az államtól egy pillanatra: annyi volt a megállapításom, hogy egy M&A után az új tulajdonos képtelen üzemeltetni egy ügyfélszolgálatot.
Szerintem mindenki tudta, hogy baj lesz. Nem volt választás.
Szerintem nem a lényegét fogtuk meg a problémának.
2022-ben így kellene működnie egy közmű átírásnak:
- ügyfélkapu login (új vevő)
- ügy kiválasztása
- formot kitölt (óraállással, mindennel)
- submit
- ügyfélkapu login (régi vevő)
- approve
- netbank login (új vevő)
- csoportos beszedést beállít
- done
Ennek már évekkel korábban kellett volna megtörténnie, nyilván nem most kellene egyik napról a másikra összetákolni.