( gelei | 2022. 09. 28., sze – 12:19 )

Az elvet értem mögötte, de a gyakorlatban az állami közmű úgy néz ki, hogy másfél hónapja nem tudok egy gázszerződés-átírást elintézni, mert az MVM nem veszi fel a telefont, nem válaszol az emailre, leszarja az e-bejelentőn beküldött csomagot, az ügyfélszolgálati irodákba pedig jövő tavaszig (!) egyesével végigkattintva a napokat a naptárban sem találok szabad időpontot. Valahol május vége felé adtam fel, ez kb fél év.

A stratégiai einstandolásnak lehetnek előnyei, csak utána tudni kellene üzemeltetni is. Ha a kormány nem egyeztet a saját cégeivel, akkor a fene megette az egészet. Itt is lehetett volna szólni, hogy kellene gyorsan kétezer contigent worker, aki az L1 supportot meg tudja oldani, hogy a rezsicsökkentés-csökkentés miatt a több millió betelefonáló ne DDoS-olja le az ügyfélszolit.