( kroozo | 2022. 08. 09., k – 15:43 )

Meanwhile a világ kb összes országában így működik a számhordozás, az meg, hogy kevesebb mobil ügyfél lenne mint banki... hát, had éljek a ganyúperrel, hogy rohadtul tévedni tetszik. Tudom, hogy mindig az a rohadt bonyolult, amiben épp dolgozol, és a bankszektor egyébként is kiemelten is a világ legeslegeslegbonyolultabb dolga, és ahhoz képest minden más csak fakocka.

Még ha ez igaz is lenne (a konkrét kontextusban egyébként valószínűleg valóban bonyibb), ez user szempontbol irreleváns, és a mobil számhordozás a jó analógia. Usernek szopó, ha cserélni kell, mióta viheti magával sokkal jobb lett a helyzet általában a piacon, esélyes, hogy jobb lenne a bankszámla számmal is. Ja, hát kéne dolgozni a szektornak, meg meg kéne változtatni pár dolgot (lásd pl az erősen kopóban levő hálózaton belül/kívül tarifa)? Szomorú, átlagember majd igyekszik időt keríteni, hogy sajnálja kicsit szegény ruppótlan bankokat.