Én a nevetéssel kívánom a sztori végét.
Ezért Nagy Márton fogyasztóvédelmi vizsgálat elrendelését indítványozta annak érdekében, hogy a Kormányhivatal illetékes szervei a fogyasztóvédelmi jogkörüknél fogva alaposan vizsgálják meg és lehetőség szerint akadályozzák meg a légitársaság tisztességtelen eljárását.
A miniszter indítványozta azt is, hogy a hatóság vizsgálja meg a Ryanair jegyárképzési gyakorlatát, hogy az minden európai normának és elvárásnak megfelel-e, főként annak ismeretében, hogy ilyen légitársaságokat terhelő adó Európa nagyon sok országában már régóta érvényben van.
[...]
Azonnali fogyasztóvédelmi eljárást indított a Ryanairrel szemben a fővárosi kormányhivatal pénteken. Budapest Főváros Kormányhivatala az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében azt írta, hogy „a kormány elfogadhatatlannak tartja a Ryanair légitársaság azon döntését, amellyel a jegyüket már megvásárló és kifizető utasokra próbál újabb terhet róni. Ezért a kormányhivatal azonnali fogyasztóvédelmi vizsgálatot rendelt el az ügyben”.
Link: https://index.hu/gazdasag/2022/06/10/ryanair-kulonadoutasokkal-fizettet…
Nem vagyok benne biztos, hogy a negatív PR miatt a Ryanair jól fog kijönni a sztoriból ...