( Raynes | 2022. 05. 24., k – 05:07 )

Nem kizárt, hogy ez is állt mögötte a magyar esetben, de én úgy érzem, hogy a rádiózás haldoklása egy általános nemzetközi folyamat, amit mindenhol éreznek. Hiszen az internet, streamek, közösségi oldalak, a tengernyi szabadon választható és azonnal hozzáférhető tartalommal, meg jobb minőségű audio-val, videókkal, gigantikus kínálattal megölték, nem nagyon hallgat senki se rádiót, néhány öregen, meg az ingázókon, sofőrökön kívül, egyre szigorúbb a szabályozás, engedélyezés állami részről, így egyre kevesebb adó marad életben, egyre szűkül a kínálat, ami fent is tud maradni adó, az általában valami nagy médiacsoport által pénzelt nagyvállalati bullshit adó, amit csak reklámok eladására és agymosásra használnak. Valahol már a tévénél is azt érzem, hogy szép lassan, de sok éve haldoklik, de az még nem tart annyira előre ebben a folyamatban.

Sőt, főleg fiataloknál érzem, hogy ők már abba nőttek bele, hogy rádiót nem is hallgattak, meg már internettel, okostelóval nőttek fel, őket meg végképp nem lehetne bevonni, már pedig egyre inkább ők lennének a fogyasztóközönség.