Bármit is kezdesz a végeredménnyel igen hamar hamis adatokat fogsz kapni, mert így vagy úgy de ez az emberek teljesítményét méri.
És erre láttam számtalan példát, olyan helyen is ahol én készítettem a 'kimutatást' bárhogy csináltam amint benne van hogy ki, mit, mennyi idő alatt csinál, onnantól ha más nem maguk a dolgozók fogják egymást összemérni vele.
Innetől pedig vagy bérfeszültésg lesz, vagy egymás között megbeszélve 'kisimítják' a különbségeket.
A másik buktató, hogy ki mit számol a feladat részének....
Van a ki a cigiszüneteket is, van aki meg csak a valós nettó munkát. - a valóság meg valahol a kettő között van.
Szóval ahhoz hogy ez valóban hatékony legyen ELŐRE meg kell ezt beszélni a dolgozókkal és a felsőbb vezetéssel is, tisztázni, hogy pontoan mi tartozik egy feladathoz, és mire lesz hasnálva az eredmény. Sok esetben az ellőnőrzést is be kell vezetni, mert egy idő után - tapasztalatom szerint - a számok meglesznek, csak a feladatok mögötte nem, vagy csak erős minőségromlással fognak elkészülni...