( Caro | 2022. 05. 20., p – 03:38 )

Egyrészt ahogy más is írta: nem a budai rakpart a téma, de tény hogy a budai oldal (nem csak Buda) egész észak-déli közlekedése csapnivaló. Kocsival IS és tömegközlekedéssel IS.

De a felvázolt esetre nyilvánvaló opció: Szentendre -> M0 -> M7, innen egyértelmű.

Más kérdés hogy az M0 halálút. Tán be kellene fejezni, hogy ne kelljen ekkorát kerülni, meg kicsit kiegyenlítődne a forgalom, kevesebb lenne a baleset. De ha nem lenne kisebb, akkor meg tessék akkorára megépíteni ami elbírja a forgalmat, mert már 1977-ben 2x4 sávra gondoltak (https://hu.wikipedia.org/wiki/M0-s_aut%C3%B3%C3%BAt_(Magyarorsz%C3%A1g)).

Persze abban jók vagyunk hogy egy kidolgozott terv helyett csinálunk valami sz*rt (azt is jó lassan), aztán öntjük bele a pénzt, míg végül úgyis kiépítjük arra a kapacitásra, ami kellett volna... legalább 3x-os áron, csomó lezárással és szívással. Lásd: déli szakasz bővítgetése, meg az M31.

A mostanában indított nagy tömegközlekedési projektek megy ugyanezek, csak ott nem lesz beleöntve a 3x-os pénz, hanem csak marad a szívás (4-es metró, fonódó, 3-as metró stb...)