( Aadaam | 2022. 05. 19., cs – 23:45 )

Szerkesztve: 2022. 05. 19., cs – 23:45

Ennek a fél lezárásnak az értelmét nem látom, de ugye itt az van, és amit elvileg a budapest közutas kollegáknak ilyenkor vizsgálniuk kell, hogy előtte megnézik, jelenleg ki mire használja az utat, és ha nem lesz, merre fog menni.

erre van mindenféle módszer, de alapvetően arról szól mindegyik, hogy bizonyos pontokon számolgatjuk az autókat meg nézzük, milyen rendszámú kocsik hol járnak épp. Elvileg a Waze adatbázis is hozzáférhető, remélem azt is nézik.

A bicikliket mágneses kapukkal mérik, a buszokon és a villamosokon infrakapuk vannak (igen, a BKK buszain és villamosain, és igen, a budapesti bicikliutakon).

az, hogy környezetpszichológiai felmérés zajlik-e mellette azt passzolom, sajna a magyarok kvaliban annyira nem szoktak erősek lenni (bár a budapest dialoggal erősen jön fel a kvali is, meg a BFK-nak is mennek kvali kutatásai)

mindenesetre egy két hetes próbalezárással ezt simán ki lehet mérni, jellemzően a második hét péntekjét érdemes alapul venni, az előtte lévő 12 nap az kb. a “betanulási időszak”, az autósok várhatóan ugyanúgy fognak közlekedni egy “végleges” lezáráskor mint a második pénteki dugóban.

tudtommal kimérték, erre rá lett bólintva, biztos van benne politika, félreértés ne essék, de ez egy szakmailag végiggondolt cucc kéne, hogy legyen.