( zrubi | 2022. 05. 17., k – 19:13 )

LOL

 

a valóság meg inkább az, hogy a NAV IT rendszere szimplán nincs felkészítve távoli munkavégzésre.

 

Ennek is valószínűleg több oka van:

 - az alkalmazott 'mancikák' képességbeli hiányosságok miatt alkalmatlanok a betanult gépen kívül bármilyen környezetben munkavégzésre

 - költségoptimalizálás miatt az IT eszközök eleve alkalmatlanok értelmes VPN/remote desktop megoldás létrehozására

 - ugyan ezen okok miatt az IT üzemeltetés is képtelen ezt megoldani.

 - szintén ugyan emiatt biztosan nem adnak a közalkalmazott minimálbéres fizetés mellé laptopot/telefont/internet előfizetést.

 - szarnak bele - mivel nem piaci szegmens, így semmi nem történik akkor ha az 'ügyfélnek' aszongyák hívjon minket holnap/jövő héten vagy amikor akar. 

 

szerintem.