( TCH | 2022. 05. 15., v – 18:02 )

Az, hogy elmegyek ebédelni vagy kávézni, az (nekem) nem nyűg, hanem egy pozitív élmény.

Igen, pont erről van szó, hogy az ember a munkahelyen a "pozitív élményekkel" van elfoglalva a munka helyett... :)))

A sitting in traffic rész is trükkös, mert egyáltalán nem kell órákig ülni a dugóban, lehet máshol lakni, máshol dolgozni, és máshogy közlekedni.

Na ja...elővárosi vagy, Pest ~70 km-es vonzáskörzetében, közlekedj máshogy. A sitting in traffic nem csak azt jelenti, hogy a dugóban ülsz; ha a vonaton/békávén ülsz két óráig, akkor az ugyanúgy sitting in traffic.

Mostanában pl. rollerrel járok be dolgozni, egész jó móka, reggel és este 20-20 perc a levegőn.

Járj be többtíz km-ről rollerrel. Hajrá.

Egyre több cég pedzegeti azt, hogy a munkavégzés helyét beleszámítsa a fizuba – ha drága helyen dolgozol, többet kapsz, ha olcsón, kevesebbet. A vége valószínűleg az lesz, hogy a HO-ban is ugyanúgy fog számítani a lakhely, mint a munkábajárásnál, csak más okok miatt.

Tekintve, hogy az utazást eddig 100%-ban állta a júzer, mert nemcsak, hogy a saját szabad/pihenőidejében utazott, de még saját pénzből is állta a bérleteket, lehet, még így is jobban kijöhet az ember a HO-val. Havi ~70 óra utazásra, az mondjuk 3000-es órabérrel számolva 210k és még ~25k a bérlet, szóval, HO-ban közel negyed millát takarít meg az ingázó ember havonta. Lesz ennyivel kevesebb a fizu, ha HO-ból tolod?